tÄra

 

Denne kom pĂ„ radioen – og jeg falt litt i staver bak rattet
HĂžrer alltid pĂ„ NRK P1 nĂ„r jeg kjĂžrer bil –
og enten sĂ„ er det quizz – andre konkurranser,
eller gode samtaler og god musikk

SĂ„ kom denne
Vakker med Ane Brun

 

“Du GrĂ„ter SĂ„ Store TĂ„ra”

Du grÄter sÄ store tÄra no for tia
Dem lÄg der och venta som dönninga
Ute pÄ havet
I har sett dem komme
Ute pÄ havet I har sett dem vokse
I gyngende dönningan

 

Slagsida blir tyngre og tyngre
I har no satt me pÄ di sia
For at vi skal flyte
Litt lengre
I lar d ikkje synke
I e nesten hjemme

 

Du Ă„ I
I e me d all, all tid
Du Ă„ I

 

Du grÄter sÄ store tÄra no for tia
Dem lÄg der och venta som dönninga
Ute pÄ havet
I har sett dem komme
Ute pÄ havet I har sett dem vokse
I gyngende dönningan
I gyngende dönningan

 

Du Ă„ I
I e me d all, all tid
Du Ă„ I
I e me d all, all tid
Du Ă„ I
I e me d all tid

 

Ane Brun

 

“eg er med deg, alltid” – “du og eg”

 

4 kommentarer
    1. đŸ„° Mangt som fanger vĂ„r oppmerksomhet.
      Kost Ă„ hĂžre radio da…bilkjĂžring er det lite av hos meg… SĂ„ slike opplevelser mister jeg… Ha en vakker dag 💜💜

      1. Fint Ă„ hĂžre radio av og til i stillheten pĂ„ verandaen ogsĂ„ 🙂 Men jeg gjĂžr sjelden det, for da nyter jeg stillheten 😀 Og leser bok eller ingenting 🙂 Ha en vakker dag du ogsĂ„ !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg