tårene og tankane…

 

Tårene pressar på
og saknet veltar innover
også slipper det taket litt etter litt
Dette saknet som kjem når ein minst ventar det
Saknet over det som var
Vil tilbake!

 

Om eg gjekk ned vegen med dukkevogna
så veit eg du var der av og til,
for du var der ikkje alltid,
du som var sjømann
Når eg var 10 år då var du heime heile tida,
for du vart sjuk
Så var du der alltid
og saknet kjem i bølger
Du er så sakna
Slik du var med ditt gode smil og dine vakre og gode auge

 

Eg har vore så heldig som fekk deg i livet
At du vart pappaen min
Du var ein å sjå opp til og som eg fortsatt ser opp til sjøl om du ikkje er her lengre
Ditt rolige vesen og lune humor
Stødig og raus slik ein pappa skal være
Og saknet kjem i bølger og eg tenkjer på kvar du er
Eg finn deg i mine tankar og kan seie hei når som helst

 

Så kjem bølga av  tårer og tankar
Kvifor er det slik
Kva har vi i vente
Saknet blir ikkje mindre sjøl om eg blir vaksnare
Det blir berre sterkare
Gode snilde og flotte du, som ikkje er her lengre
Du skulle vore her no

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

 

#snildedu #godedu #minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord #dikt #tårenepressarpå #saknet #pappa #tårene #duskullevoreherno

12 kommentarer

Siste innlegg