teflon

 

 

Telefonsamtale:
Hei, eg klarar ikkje kome inn i nettbanken å signere…
Har du bank-idè?
ja….
Finner deg ikkje her hos oss…

Har du bank-idè frå ein annan bank
Nei kva meiner du
Ja, nei du har ikkje bank-idè her hos oss
Neeeivel?
Korleis er det mulig då – når eg har skifta bank for lenge sidan og brukt det eg har hatt tilgang på, så langt
Men du har ikkje bank-idè her hos oss
Teflonhjerne…
Eg er heilt tom
Kva meinar du?
Eg skal signere papir og kjem ikkje inn
Ingenting virkar plutselig
Ìde-brikken har ligget i en skuff i all den tid – og sjølv om den virkar så virkar den ikkje å logge inn med

 

Eg forstår ikkje kva dama i den andre enden prøvar seie
Alt har låst seg – og eg føler meg stokk dum
Eg sit klar for å signere noko – men kjem ikkje vidare på mobilen, fordi eg ikkje har eingangskode tilgjengelig
Kodebrikken virkar heller ikkje
Fordi?
Eg ikkje har bank-idè hos min bank
Korleis er det mogleg?
Eg klarar ikkje tenkje
Må fysisk ut å snakke med dei – for eg er tom
Tomt
Prøvde ringe rådgivar men ho svarte ikkje…

 

Har du opplevd noko slikt??
Du klarar ikkje motta informasjonen
Det stoppar opp og du takker for hjelpen hos kundeservice, og legg på
Er i ferd med å oppsøke banken når rådgivaren ringer tilbake
Heldigvis var eg ikkje komt lenger enn ned trappa…
Så går alt på skinner…
Må ha det inn med tèskje – frå A til Å – og tålmodigheit betalar seg – og alt ordnar seg
Kodebrikken blir fornya ute i lause lufta – og apper blir lasta ned og aktivert – og så går alt med nåkre få tastetrykk, hjemme i stua, på min lille datamaskin

Herlighet altså!
No har eg koder i bauer og kanter…
Og teflon-hodet har begynt sleppe taket
Det letnar
Alt går så mykje bedre når hjelpa veit kva som skal til,
og mottakaren er mottakelig
Jepsipepsi!
Byrjar bli tungnem?
Hmmm
Njaaa… alt var mykje lettare før i tida?
Nei trur kanskje ikkje det – men når alt er på nett… korleis klarar dei seg dei som IKKJE er på nett i det heile tatt??
Eg klarte meg i dag!

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
29. september 2023

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

8 kommentarer
      1. heheheh ja nei… det er av og til ting ikke virker lenger – og må slettes og oppdateres og innstalleres på nytt…. Men vi er på nett heldigvis!

    1. Det er ikke lett alt vi skal ha på plass. Jeg måtte oppdatere i dag og det virket, virket ikke og så virket det igjen. Jeg måtte slette den gamle appen, for det hadde jeg glemt. Men jeg er på nett, og det er du. Hurra. Klemsiklem 🙂

    2. Du er flink! Det løser seg som regel altså! Det er ikke enkelt for de som ikke takler data nå altså – det er helt gresk f.eks. for eldre! Jeg jobber jo med det, så vet litt om det, men andre sånne ting sliter jeg virkelig med. Jeg er ikke sånn teknisk. Klemmer til deg <3

      1. Ja det ordner seg 🙂 Jeg liker data – og lærer lett/kanskje treger nå hehhehe men frustrerende når det ikke virker!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg