test..

 

Prosedyra..
Kvar dag i nåkre daga…
Fire dråpar – positiv eller negativ
Test..
Lettelse nĂĄr EIN strek dukkar opp
Kva hadde skjedd om det dukka TO strekar opp?
Prosedyre..

Ein dag hugsar vi det kanskje ikkje.
Positiv eller negativ kan være så mykje
Stenge ned eller ĂĄpne opp
Ein strek eller to
Einsam eller ikkje
Gå ut eller være inne
Ein dag hugsar vi det kanskje ikkje

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#prosedyre #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #tostrekar #gravid #positivellernegativ

4 kommentarer
      1. Mye styr… men jeg har begynt ĂĄ ta dagen litt slik… ja, bruker ikke munnbind i butikker lenger. Jeg er vaksinert i hue og reva som jeg sier… og hvor mye kan det munnbindet beskytte meg og andre?? Joda – om jeg er forkjølet JA, men ellers.. NEI nĂĄ er det nok! Tror vi fĂĄr det alle som en etter hvert— klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg