tilbake…

 

 

Eg får litt slik saudestiren
Går inn i eit tankevirvar
Får litt slik panikkfølelse
Er på veg inn i ukjent farvatn
Ser det når ser meg sjølv i spegelen
Har sett det på andre
men aldri på meg sjølv
Alderen viser seg brått – er brått meir framtredande
Synleggjer seg på både eine og andre måten
Og eg får ikkje puste
“Kva er alternativet” kan du kome på å seie
Det har ikkje noko med saka å gjere akkurat i øyeblikket
Alternativet veit vi kva er
Det er følelsen der og då – her og no – som tek pusten frå meg
For det er då eg innser at det ikkje er nokon veg tilbake

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

6 kommentarer
    1. En kan få slike øyeblikk ja, og særlig når jeg ser meg selv i speilet…herlighet, har jeg blitt såå gammel 🫨😊😄 Også sier jeg, jaja, sånn er det bare…så går øyeblikket av panikk over like fort 😊😉🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg