ting og tang

UTE OG INNE

Det er så forskjellig som alltid skulle ha vært gjort, innimellom turer og andre turer og avslapning og slikt.
Diverse ting og tang…….

Dette som å klippe plenen, klippe kanter, klippe hekker osv…….

Og i dag fikk jeg tatt litt da…
Tur med hunden til Mulevika,
klippe plen
og fotografere samspillet mellom hund og katt 😀

Jepsipepsi!

Men det er så MYE jeg skulle gjort nå, også passer det ikke helt inn for kroppen………..Skal ikke mye til før jeg kjenner det i skulder og nakke og opp i hodet……….. forbasket….. men…. her er bilder fra dagens fangst av aktivitet og utearbeid.

#denfotogenehunden

#hundenLeia

 


#sandkunst

 

#råtevatn

 

 

 


#mønsterisanden

#vakremulevika

 

 

Så er de flotte lilla tistel-blomstene snart historie 🙂

 

 

Hund dominerer katt……………….hehehe

 

#bringebær   mmmmmmmmm blir gode!

 

 

 

 

#MrSniff

#thisislife for en #skogskatt

 

 

Jepsipepsi!

 

Så har jeg gjort nok arbeid i dag.
Hekker og slikt tar jeg ved neste anledning.

 

Tror jeg skal prøve meg på en yoga-time også i kveld.

Har så lyst vettu !!!

 

 

 

 

#utetid #hagerbeid #turmedhund #klippeplen #mulevika #hundogkatt #littavhvert #forefallendearbeid #fotografering #hobbyfotograf #fotoglede

8 kommentarer
    1. Du har jo gjort veldig mye og fikk tatt masse herlige bilder.
      Ja, jeg har den følelsen også. Så mye å gjøre, men kroppen strekker ikke til:)
      Ha en fin dag da:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg