tirsdag

MULETUA
OG
BARMEN

 

 

I godt lag med hunden Saga og eiger, Susann.
Gode naboer!

 

Ja, jeg hadde tenkt meg en tur rundt i bygda da meldingen tikket inn om jeg ville på fjelltur 🙂

Og da blei det fjelltur på formiddagen.

 


Og det er sommertemperaturer ute nå.

 

 


Flere er tidlig ute for å lufte både hund og menneske 🙂

 


Så er vi ved Muletua 🙂


#hundenSaga


Smiiil

 

 


Så er vi nesten ved Barmen – og ser tilbake mot Muletua.

 

En herlig tur i godt lag 😀

 

 

 

 

#fjelltur #muletua #barmen #hundenLeia #hundogmenneske #natur #sommertemperatur

6 kommentarer
    1. Så jo både trivelig og vakkert ut det her, flotte bilder som alltid hos deg 🙂 Leste innlegget med linking i går også… Ha en fin kveld <3

      1. 🙂 Ja nå tror jeg at jeg har linket til de fleste 🙂 Så kommer jeg på noen …………. men klarer liksom ikke følge opp alt lenger på den nye bloggen 🙂 Sånn er det bare….. <3 ha en fin fin onsdag!

    2. For en koselig tur 🙂 Kjekt å ha noen å gå sammen med, og for et fantastisk vær fremdeles. Det gir meg energi kan jeg love deg 🙂 Ha en fin kveld <3 KLem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg