tjelden er komt

 

Lukta fra marker som er nygjødsla sig på,
og tjelden synger i fjøresteinane
Det er vårtegn!
Hestehoven har jeg til gode å se her på Flø
Ellers er det farger over alt

Herlig å vandre langs sjøkanten i fjøre sjø,
lytte til havet, tjelden og vinden
Se på alle fargane som lagast av vær og vind, saltvatn og regnet

Tarekunst

Berre lekkert med tjelden og lyden den lager!


Enda meir tarekunst

 


Påskeegg?

 


Godt å hvile innimellom

 


Båten har gjort sitt….

 

Stå deg vel

10 kommentarer
      1. Ja dette er en herlig tid på mange måter 🙂 Tusen takk! Håper det går bra med deg, og jeg ønsker deg virkelig gode dager, Toril <3 klems

    1. Å – har tjelden kommet til dere – det er stas det! Jeg så den ikke ute ved sjøen på søndag….. men skal snart ta meg en tur til, jeg! Masse lekre bilder – kunst på høyt plan! Påskeegg – og en gul påskekylling også! God klem <3

      1. ja hehehe var der ikke en gul påskekylling også gitt! Ja den lyden av tjeld i fjøresteinene er så vakkert vårtegn og jeg synker tilbake til fortiden liksom 🙂 Tjelden altså…. <3

    2. Nydelige bilder, spesielt av tarekunsten. Så litt hardt ut å hvile på steinen, hihi 😉 Sannelig fikk du med tjelden på bilder også. 🙂

      1. Ja tenk at jeg fikk tjelden på! Den var ganske langt unna – og fløy når jeg nærmet meg 😀 Hehehe en liten siesta der gjorde bare godt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg