tok meg ein høg ein…..

GOLLENESET FYR

 

Salomonsko som er vanntette – men ikke kunne holde havet fra å skylle ned mellom kantene.

 

 

 

 

 

Men turen var fantastisk – og sola skinte fra klarblå himmel.
Herlig!

For det er meldt vind og veldig mye nedbør……….
Så her måtte hund og menneske benytte tida 🙂

Treet her har delt seg i to – og falt overende.
Og treet blir til ved etter hvert her.
Artige figurer/tegninger i treet.


Nesten som en #urskive


Så nærmer vi oss fyret ved Golleneset – og jeg ser at det er høy vannstand.
Skal tro om vi kommer oss over til selve fyret?


Man må ta sats mellom slaga her – og det er en plass å klatre over – men går man ned på sjellsanden for tidlig – ja – da blir man nok våt på beina 🙂

Hund og menneske tok sats og kom oss over – og med mine #salomonsko som er vanntette – gjekk det helt fint 😀


Men, så var det returen da….
Feilberegnet og båra kom raskere enn forventa hihihi og da blei det som det blei i videoen på begynnelsen av innlegget 🙂

Heldigvis var det bare strømpene som trakk til seg av sjøvannet – for skoa holdt vannet ute. Men, jeg blei jo våt i strømpene fordi det rant ned fra knærne 😀
Joda – morsomt.

Så tenkte jeg at dette var jo veldig lurt når jeg er forkjøla……….
Men – man må leve litt farlig av og til 😀
Og det var jo morsomt også da!

 

En herlig tur der sola varma så godt.

Ute øser regnet ned for øyeblikket.
Merkelig hele veret, spør du meg.

Men men – slik er det ofte om våren 😀

 

~¨  JEPSIPEPSI  ~¨

 

 

#gollenesetfyr #våtpåbeina #tokmegenhøgen #video #fotografering #natur #havetsyng #himmeloghav #sol #onsdag

6 kommentarer

Siste innlegg