trandal

BÅTTUR

SĂĽ vart det bĂĽttur igjen i dag.

Til Trandal og den berømte “huska” – hvor mennesker over hele verden kommer til, for å få tatt et bilde av seg selv.

 

 

 

 


#hjorteburger

 

 

 

 

Videre til Øye og Øye hotell –

titte innom det BLÅ ROMMET

og spise varm eplekake og is,

med en god kaffe til, ute i hagen.

Og flott utsikt opp mot vakre Slogen.

 

 

 

 

Du verden for en herlig drømme-dag.

Temperatur som vi ofte bare drømmer om – og fjellene som bare står der så majestetiske og spegler seg i Hjørundfjorden.

Fytterakker`n det er vakkert i Norge!

 

 

 

 

#hjørundfjorden #trandal #denberømtehuskapütrandal #øyehotell #detblürommet #sommerdag #bütliv #hobbyfotograf #sommervarme #torsdag #eplekakemedis  #Norge  #drømmedag

14 kommentarer
    1. Du verden ja.. det må jeg si virka som en opplevelsesrik dag 😀 Og skvetten er du i alle fall ikke 😀 Artig å se.. herlig 🙂

    2. SĂĽ rett du har! Fyttirakker’n det er vakkert i Norge!
      Ser ut til at du har hatt en fantastisk dag – og som alltid følger det herlige bilder med dine beretninger.
      Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet? *hvissssker* Jeg har begynt ĂĽ skrive opp en del av plassene du beskriver. Jeg drømmer om ĂĽ fĂĽ se noe av det – en gang…*hihihi* Inspirasjon der altsĂĽ.
      Elsker bildene med huska. Det viser sĂĽ godt hva Norge er – eller i hvert fall det beste av Norge. Skulle vĂŚrt brukt i turistinformasjon! Kanskje du skulle tatt kontakt med kommuner og diverse plasser/hoteller osv. og solgt noen av bildene dine?

      1. 😀 Tusen takk Helga! Den huska er verdensberømt og ligger i forskjellige brosjyrer – sĂĽ mange krusskip tar turen innom fjorden og sender turistene med hurtigbĂĽt til Trandal for de vil ha med den utsikten og huska 😀 Det finnes sĂĽ mange dyktige fotografer ute i verden………… og jeg er nok bare en hobbyfotograf som koser meg med ĂĽ ta bilder :_) Tusen takk! klem

    3. Norge er virkelig vakkert og fantastisk- heldige er vi som bor i dette flotte landet 🙂

      Har aldri hørt om den husken jeg, men hvis jeg noen gang er der skal jeg absolutt ta et bilde 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg