trening…

UKESPLAN

 

Når alt stopper opp…. man møter veggen og motivasjon til å gå til treningssenteret forsvinner…
Da må man lage seg en plan og fortsette hjemme 🙂

Her er min plan som jeg tenker ta enten hver dag som jeg har skrevet inn eller ta todagers trening i økter – planen er uansett å få trenet hjemme opp til flere dager i uka.

 

Også inspirert av UTIFRILUFT som trener hjemme 🙂

 

 

Dette er planen og det jeg vil legge hovedvekten på….

Og nå har jeg trenet denne uka – og tenker jeg prøver å fortsette med en del av disse øvelsene fremover.

 

 

STYRKE!

BALANSE!

MESTRING!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAMASTE

#trening #yoga #styrke #balanse #mestring #helse #ukesplan #trene

6 kommentarer
    1. Må si du er både myk og bevegelig og skikkelig driftig og så mange flotte bilder av deg og treninga di.
      Dette må jo være stor inspirasjon for mange.
      Flott trening og flott er du………jeg bøyer og tøyer litt hver dag….men ikke som dette! Stå på, må jo være mye bedre enn å bruke 1 time til kjøring flere ganger i uka. Nei, sånt gidder ikke jeg. Fortsett med dette som gir deg energi…
      Klem oog fin dag videre..

      1. ja tusen takk ! Jeg har hypermobile ledd og det gjør at jeg er veldig tøyelig…. og det gjør også at jeg aldri får tøyet ut ordentlig og gjør derfra også at jeg har mere smerter i ledd – men myk og tøyelig har jeg alltid vært så…. det er godt å trene 🙂 klem

    2. For et flott innlegg, Mette! Og så hyggelig at jeg kunne inspirere! Ser du har funnet nøkkelen for hjemmetrening! Det er topp syns jeg! God klem <3

    3. Så flink du er. Gøy å se du trener, men jeg burde vel tatt i selv også. Jeg er flink til å gå tur, få opp pulsen og streve litt der ute, men innetrening har det blitt lite av i det siste. Du inspirerer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg