trening og yoga…

Styrke
Utholdenhet
Holde en posisjon i lengre tid
Balanse

Dette med å komme til matten og ha en god stund for seg selv eller i et treningsstudio – med god musikk eller helt stille.

 

Noe er belastende for skuldre… men det er vel verdt å prøve ut noen av posisjoner for å kjenne på styrken man har
Planke tar kòr-muskulaturen og magen får kjørt seg – pluss hele kroppen 🙂

Jeg savner å gå til et treningssenter og tenker at det er nøkkelen fremover.
Det er ok å trene hjemme, men å gå til en time, det er god følelse 🙂

Trener du?

Nå blir det å trene ute… bøy og tøy ved fotografering i hver en grøftekant og slikt 🙂
Et skritt av gangen  – noen øvelser i ny og nè – også går ting seg til og man kan begynne med litt mer styrke og belastning.

 

Phu… jeg er ikke alltid like flink…
men prøver å inspirere meg selv ved å lage slike innlegg
Det er så viktig å ta styrkeøvelser  –  holde kroppen i bevegelse – tøye og bøye 🙂
Godt for hjerte – kropp og sjel!

 

Bare ryggen kommer seg til igjen – så er jeg klar!

 

INSPIRASJON

#trene #yoga #styrke

4 kommentarer
    1. Jeg syns du er kjempeflink, jeg! Nå er det lenge siden jeg har trena styrke her…. nå går det i kondistrening, rockering og yogaen selvfølgelig (som også er mye styrke)! Får bytte på med litt forskjellig….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg