trening

 

VI skal ikke trene for Ă„ SE bedre ut, men for Ă„ opprettholde god helse og muligens leve lenger.

Jepp!

Jeg gÄr pÄ yoga, men det er ikke nok.
Sliter med skulder og nakke-smerter, og innerst inne vet jeg at jeg mÄ trene styrke.

Jeg kan ikke bare belaste skuldrene med Þvelser fra yoga, jeg mÄ styrke musklene. Og dette har gÄtt i glemmeboka lenge nok nÄ, og jeg lider nÄ fra det. Betennelse an mass hele hÞyre side som gÄr rett i hodet og gir stiv nakke og hodepine.
SĂ„, jeg vet hva jeg MÅ gjĂžre – jeg har VELDIG trange passasjer som gjĂžr at det raskt setter seg irritasjon og betennelse  rundt skulderpartiet.
Det er noen þvelser som gjþr at dette bedrer seg – og NÅ tar jeg tak!

Spinning klokka 0900 for kondisjonstrening og helhetstrening for kropp – pluss at det er godt for slarkete knér.
Men fĂžr det, noen FÅ Ăžvelser pĂ„ apparat.

Det er ingen som gjÞr det FOR deg, du mÄ gjÞre det selv!

Ta tak!

 

 

 

 

En god start pÄ fredagen dette.
Litt styrke for overkropp fĂžr spinning.
Phu!
For en time!!!
Svett og glad og nĂ„ er det resten av dagen som stĂ„r for tur 😀

 

 

#tatak #aktivtrening #styrketrening #spinning  #sykkel #styrke #aktivsenteret #yoga #minhelse #helse #passpÄdegselv #ingengjÞrdetfordeg #mestring

4 kommentarer
    1. SĂ„ flink du er! 🙂 Skulle Ăžnske slike ting smitta. Jeg gĂ„r jo bare tur, og ikke noe annet. Har til og med et treningssenter snaue 10 minutters gange herfra. Men har enda ikke turt Ă„ kikke inn dit en gang. Er noen Ă„r siden sist jeg gikk pĂ„ sĂ„nt. Men joda, vet jeg hadde hatt godt av det. Selv om jeg mange dager har mer enn nok med Ă„ gĂ„ en tur.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg