trollvogga

RUNDE

 

En tur til Runde måtte det bli i dag.
Det blåser god nordavind, og det å gå opp #trepet da er bare lekkert.
I lè for vinden helt til toppen!

 

Her er turen i bilder:

#happydog

Utsikt til Rundebrua og ned til veien der vi er parkert


Fornøyd!
Men det var en liten stund der jeg vurderte å snu… kroppen sliter..
Men nei, jeg gir meg ikke så lett, og oppover det gjekk 😀

 


Gjennom åpningen der og vi er oppe

 


Her blåste det plutselig voldsomt

Det var et mønster i den steinen… slitasje fra vær og vind… men vanskelig å sjå

Utsikt hjem til #Kvalsvika

 

Også er vi oppe ved den berømte #Trollvogga

Og her blei det #selfie  😀

Panoramabilde

 

Vakre #hundenLeia

 

 

 

Veldig fin tur dette – og jeg bare elsker Runde!

 

 

Det var en tung tur, og krevende for kroppen.
Balanse og førlighet får satt seg på prøve – men det gjekk så fint, og vi kom oss både opp og ned 😀

Så herlig!!

 

#utetid #turglede #mestring

14 kommentarer
    1. Nydelige bilder og herlig vær. Ser ut til at du fikk kjenne på litt vind også. Håper du er flink til å hvile deg etter en litt slitsom tur også.🤗
      Ønsker deg en finfin fredagskveld!🤗

    2. Runde er flott – jeg tenker stadig på turen vi hadde der sammen! Jeg gikk indre trase og du og Ivar gikk ytre, hihi….! Ser du holder deg på ytre nå også! Flotte bilder, Mette – jeg kommer gjerne tilbake snart! Klemmer <3

    3. Vet jo at den turen er litt krevende ja! Takk for at du tok meg med nå som jeg må være inne. Men formen er bedre i dag heldigvis. Klemsiklem 🙂

      1. Veldig fin tur og nå for tiden med en dårlig høyre side så blir det meste krevende…. Og det er jo oppover oppover som jeg egentlig liker da hihihi Er du ikke i form? Har ikke fått med meg det :-/ Håper du er bedre nå!! klemsiklem til deg

          1. Nei det var ingen god kombo…. Ønsker deg god betring gode du <3 Jeg tenkte jeg skulle ta en ny test i dag bare for sikkerhets skyld 🙂 Nå spiller det jo egentlig ingen rolle… det går sin gang med både forkjølelser og covid.. men kjekt å vite.. klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg