trollvogga

Søndagstur
til
Rundevarden
og
Rundebranden

 

~¨ Meg, hunden Leia og Torill ~¨

Og vi tok av etter brua og kjørte til venstre mot “trepet” men gjekk opp hakke bortanfor trepet – då eg hadde gått der ein gong for nåkre år sida………….og eigentleg hadde gløymt korleis det var å gå der ……


Men Torill skrytte av den fine stien………. til å begynne med…….


Fotograf; Torill Haddal Remøy

 

Og utsikten er upåklagelig!


Fotograf; Torill Haddal Remøy

 

Så litt utfordrande var det med klatring……….. då eg ikkje ville gå den stien som var heilt ute på kanten……..


Men Torill meinte ho heller nok hadde klart den stien eg unngjekk….. ho er hakket tøffare enn meg, Torill…………
Men vi kom oss opp ja, både hund og menneske 😀


Med kvalsvika i sikte.

 

 


Og bratt ned er det også.


Vi er oppe ved #Rundevarden – og her er det visst bok å skrive seg i som eg ikkje visste om, men er ikkje så nøye, vi dokumenterar i bilder.
Boka ligg gøymt i ei hole i varden visst nok.  😀


Rundevarden er eit flott turmål.
Heile Runde-fjellet er eit flott tur-terreng å gå i.


Litt kald vind på toppen og ei regnbyge som fauk forbi oss og vi snur nasa nedover igjen og siktar oss inn mot Rundebranden.

Mykje folk ute i fjellet og alle skrytte kor fint det var å gå på Runde.

Mykje ørn var det også i dag.


Og ein hund som hoppar opp på alle steinar for å gjere matmora fornøgd – for hunden veit no at matmora vil ha bilder av hund og natur 😀

 

 

Når du har vokst opp på disse kantar,
har du nok høyrt om “Trollvogga” på Runde.


Eg høyrde mykje om den då eg var lita, og at om den falt/raste ned, kom den til å lage ei gedigen flodbølge. I og med vi ikkje bur i ein trang fjord, men ved havet rett ut, blir det vel ikkje nåka flodbølge, får ein håpe på.

Den står no enno,
Trollvogga,
og det hadde no vore fristande å “hoppe” ut på den, men hverken eg eller Torill tok sjangsen, sjølv om eg kunne love at det ville bli eit flott bilde av Torill, om ho hadde tatt risken i dag
😀

hehehehhehe

Nei ingen turte,
for tanken om at den akkurat i dag, skulle kunne rase ned, slo oss kraftig.
Men eg må no innrøme at eg i oppveksten såg både eine og andre scenariet med at “trollvogga” som eg ikkje visste kva var og korleis såg ut, kom til å lage flodbølge og legge kvalsvika under vatn.
I dag roa Torill det heile ned ja, med dette at vi har ope hav rett ut…….


Men slik litt vågale er me no…….
Og her også,
Torill hakke tøffare enn meg,
for eg kjente det skikkelig i føtene – ja fekk litt skjelven…. av å stå ved sida av Trollvogga for å få rette scoopet.


Trur hunden var ganske så lei…………

Men bilder må man ha 😀 !!!


Eg trudde/følte at  underlaget rasa kva tid som helst………..

Men vi smilte tappert for å få rette bildet å legge på media 🙂

 

Slik er det!

Så vart det noko nytt å skrive om på Runde, som eg ikkje har skreve om trur eg, berre fordi Trollvogga nesten har gått i gløymeboka.

Men den ligg/heng der like fint no som for 50 år sidan og før den tida også…….
Ka tid den løsna og blei slik – voggeaktig, det veit eg ikkje.

 

 

 

 

#trollvogga #fuglefjelletpårunde #Runde #trepet #selfie #hobbyfotograf #fjellgladedamer #hundogmenneske #rundebranden #natur #titusenskritt #norskukeblad #hundenleia

7 kommentarer
    1. Herligheta, du allmektige 😀 Snakk om fjellgeiter altså. Er det egentlig trygt å slippe dere ut på egen hånd ??? Syns nok Leia så en smule betenkt ut på enkelte bilder. Det er jo til å få kronisk høydeskrekk av. Men spektakulære bilder av en fasinerende natur. 😀 Vi har faktisk et fjell her (Kvernflåget) som det har gått sagn om siden jeg var guttunge. Det skulle rase ut og lage en gedigen flodbølge inn fjorden mot oss.. men ennå har intet skjedd 🙂 Tusen takk for et herlig innlegg 🙂

    2. Fantastiske bilder og omgivelser Mette 🙂 Det så ut som LITT av en tur 🙂 Koselig med fint selskap og en tur i flott vær. Vi har bare kjørt bil i dag vi… Klemmer <3

    3. dette var litt av en tur,men jeg er glad dere ikke hoppet ut på den vogga for det såg skummelt ut og hvordan skulle dere kommet dere tilbake igjen,nei det er nok best å bare ta bilde og holde seg på rett side :=) så turen ble fin den

    4. Se den ja! så stilig..men litt skummel ja…Flott tur og flotte bilder! Jeg bare MÅ gå en tur med deg der engang..eller kanskje ikke akkurat der..for der så det ulent og bratt ut..hihihi…Leia er som mine da….de hopper også på steiner og stiller seg opp..vanker jo godbiter etter et bilder…hihihi…..ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg