tursko…

NĂĽ har jeg tatt skikkelig sats, og slĂĽtt til, pĂĽ nye tursko
LaSportiva
Har lenge ønsket meg slike sko – og her om dagene slo jeg til
Svelget og svelget, og dro kortet uten å se…
Prisen var drøy – men skoa er gode for akkurat MIN fot – selv om jeg ikke har prøvd de før, har jeg prøvd de i butikken noen ganger, og de sitter SÅ godt på foten, og jeg trenger sko som ikke klemmer rundt hælen og fotvristen.
HĂĽper disse skoa varer i flere ĂĽr!!
Hehehe
Men gode er de – akkurat det er ikke tull en gang!
Bare ikke slite de ut på asfalt – der får jeg bruke andre sko  😀

Sliter ennå litt til på disse Alfa-sko jeg er fornøyd med,  utenom at høyre fot ikke er vanntett- ja ikke venstre heller for den del…. men sliter ut disse og noen andre først 😁

12 kommentarer
    1. SĂĽ fine sko!
      Er det noe en ikke skal sparer penger pĂĽ, hvir man kan, sĂĽ er det gode sko.
      Har virkelig lært hvor viktig det er med godt skotøy om en skal ut og gå. Ellers kan vi få vondt både her og der, og bli verre om en har vondt fra før 😉😀
      Nyt dagen og gåturer med Leia. Klem ❤️

    2. Sko er ikke lett. Men erfaringsmessig er det mest langsiktig økonomisk ü investere litt mye nür man kjøper dem. Da varer di mye lengere.
      Jeg har brukt Salomon, alltid vÌrt fornøyd. Sü tenkte jeg ü prøve noen billige asfaltsko nü i vür. Kjøpte di i mai til 300kr, nü behøves di ü bytte ut allerede. Sü da tror jeg at jeg heller kjøper noen dyrere som faktisk varer.

      1. Ja det er noe med det…. gode sko mĂĽ man ha! 😀 Salomon har jeg hatt i mange ĂĽr og vĂŚrt superfornøyd 🙂

    3. Det er superviktig med gode sko! Og disse skal sikkert ta deg med rundt om på mange spennende stier. Kanskje blir turen litt lettere å gjennomføre også, fordi de er behagelige! 😀 Og så blir kanskje resultatet enda flere flotte bilder her i bloggen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg