under stress…

Reklame | tv2

 

 

Så snakkes det om HERPES SIMPLEX  underliv,
på God morgen Norge TV2,
og HERPES SIMPLEX munnsår….
Ja det er vel skammelig nok det….
Jeg har hatt munnsår – og en gang blei jeg smittet av min kjæreste som hadde munnsår…
Jeg fikk munnsår over hele munnen og haka………
Noe skikkelig dritt.
Flere år senere fikk jeg utbrudd igjen, på haka og på hofte…
Herpesutbrudd på selve kroppen – og ved blodprøve fikk jeg konstatert HERPES SIMPLEX –
#vannkoppeviruset – som ligger latent i krroppen og gir utbrudd når kroppen har en nedtur og immunforsvaret er nede i en bølgedal.
Det er vondt!
Skikkelig vondt!

 

 

MEN, jeg har ikke herpes i underlivet!
Jeg har det på kroppen – som #helvetesild rett og slett…

 

 

Det kan gå mange år mellom utbruddene og så kan utbruddene komme ofte i en periode…
Jeg glemmer til tider at det ligger i kroppen og lurer…
Når kroppen er nede – stressnivået er for voldsomt og smertene er gnagende, da kan viruset poppe opp – og alltid på venstre hofte.
Som om man ikke har nok å slite med, så skal dette komme snikende også..

 

 

Jeg hadde tabletter i en periode, som skulle taes med en gang man merket utbrudd, og de funket de.
Men om utbruddet kom igjen etter 14 dager,
da blei det litt ofte med litt dyre tabletter, så jeg lar det bare gå sin gang når det kommer…

 

Jaja, vi står han av…

 

 

Det som er flott er jo at dette blir tatt opp i media og blir snakket om.
Jeg syns ikke det er noe morsomt med dette utslettet, og tenker på de som får det i underlivet,
ja de har det skikkelig vondt rett og slett….
For har jeg det vondt som får det på en hofte…. ja så hvor vondt er det ikke å få det i slimhinnene??
Hjelpe meg!

 

#herpessimplex #herpes #vannkoppevirus #utslettpåkroppen #stress #herpesutbrudd #minhelse #fibromyalgi #smerte #smertemestring

8 kommentarer
    1. Uff ja, det der må være vondt, både ditt og det de fortalte på tv. Men ikke noe å skamme seg over!!!! Vi er som vi er og mine problemer er mine og dine dine! Klemsiklem:)

    2. kan tenke meg att dette ikke er godt om det er på kropp eller underliv ,har selv en hudlidelse som desverre ikke forsvinner ,og det er ikke godt ,for meg er det på slimhinner ,og alle kan få det barn ,kvinner og menn ,men det er ikke smittsomt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg