uro

 

Ein har slik uro i kroppen
Vil gjere så mykje, utrette så mykje
Men kan ikkje, og klarar ikkje
Hodet vil, og kroppen kjenner på det at den vil, men ingen av delane klarar følge med
Det er litt slik kaos
Roe ned uroa
Over lang tid går det seg til
Men det merkast til tider
Vil så mykje meir enn det som er mulig
Er det slik det blir, kan ein tenkje
Og korleis blir framtida då, om der fins noka framtid
Ja, for er det ein ting vi veit, men ikkje fokuserar på så mykje, fordi det kan ta luven frå oss, er at dagen i morgon er ikkje garantert
Det fins ikkje nokon garanti for morgondagen, sjølv om planane ligg klare

 

Roe ned
Når noko inn i ein prøvar gi gass, men kjem ikkje til
Fordi det ikkje går
Det er ikkje mulig i augneblinken
Ein sit ikkje med faldande hender, men ikkje langt ifrå heller
Så mykje som skulle vore utretta og det er “berre” det lisje som blir gjort
I augneblinken virkar det svært lite, men sannheita er vel at det er stort
Stort nok
Det er vel det då, slik det blir
Resignasjon
Nei, fy svele heller
Ein kan ikkje resignere
Kva tid skal det gå inn, at det er godt nok

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
juni 2023

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

7 kommentarer
    1. Hei Mette. Slik føler jeg det også. Takk for besøket i bloggen min. Har tatt en liten pause for jeg må prioritere når kreftene ikke strekke til. Lykke til meg deg❤️

    2. Ja, når skal det gå inn…at det er godt nok. 🥰 Ikke enkelt når vi har vært vant til å stå på og gjøre alt og mere til uansett.
      Nå må vi porsjonere gjøremål, og jeg kjenner å godt igjen tanker og følelser du beskriver.
      Vi får gjøre det vi klarer, så må det være godt nok 🙂 God klem ❤️

      1. Ikke sant! Jeg ser på mennesker rundt meg som er MYE eldre enn meg og som har den følelsen; at jeg ikke skulle klare mere da.. og jeg tenker at det er jo en grunn for at de ikke klarer så mye lenger. Det gjelder jo egentlig oss også 🙂 klems

          1. Ja ikke sant… men kanskje snur det snart… at vi klarer litt mer igjen… men ellers… så klarer vi det vi klarer 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg