ut på tur

LOEN
HOVEN

 

Familie-tur høyt til fjells 🙂

 

Både eg og gutane mine utfordrar høgdeskrekken – på kvar vår måte 🙂

Og ein tur med LOEN SKYLIFT kan være tøff nok.

I dag var vi FEM på toppen:

Mormor Marian
Meg
Patrick
Robert
og
Sheida

 

#familie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Innimellom all fotoshoot måtte det mat til – og i restauranten vart det

 

LAKS
HJORTEGRYTE
HOVEN-BURGER
VIAFERRATA-BURGER
OG
BIFF

Nyyyyydelig mat!!

 

 

 

 

 

 

Under her er TRE generasjoner <3
Mamma, meg og mine to flotte gutar <3

 

 

FIRE tok heisa ned igjen og den FEMTE tok paraglideren ned 🙂

 

 

 

 

#utetid #loen #hoven

4 kommentarer
      1. Ja tusen takk! Mine stoltheter og hjerter <3 Han i rødt er egentlig mest lik far sin 🙂 Og Robert er mest lik meg, fargemessig og i personlighet – men begge er lik mor sin ja <3

    1. Herlig tur og herlige folk 😀 Med masse luft “under vingene”. Det var ikke bare litt av en utflukt, men en svært luftig. Og en ekstra luftigere… pjuhh.. 😀 Ikke noe for meg den paragreia 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg