uten paraply…

FREDAGSVIBBER

 

Skodda henger tungt i fjellet – tidlig morgen og vi tar en tur rundt i bygda.

Og når vi kommer til naustrekka, tenker jeg automatisk på bloggeren NATHELESS

Randi har gått denne veien frem og tilbake en regnversdag – og hun så også en figur i veien, nemlig en hane i en sølepytt.
Når det regner fylles denne sølepytten og som Natheless – så ser også jeg denne hanen 🙂
Morsomt.

Og når jeg fanger dråper, da tenker jeg på bloggeren DVERGPINSCHEREIMITTHJERTE som tok de vakreste dråpebilder.
“Dråpedronningen”
En blogger som ikke er her på denne nye bloggsiden – men som jeg følger på FB og instagram.

 

 

Her er tidlig morgentur- bilder med og uten hane:

 

 

 

 

Kan du se denne tøffe hanen som til stadighet dukker opp i veien her?
Men, den dukker opp bare når det er regn 🙂
Ganske ofte, spør du meg!

 

 

 

Det blir jo flott lys en litt grå dag også.

 

 

NYT DAGEN DER DU ER!

 

 

#fredagsvibber #fredag #hundenLeia #bygda #naustrekke #haneisølepytt #hane #fotoglede #hobbyfotograf #foto #natur

8 kommentarer
    1. Flotte bilder altså ♥ Og ja, jeg ser fuglen i alle fall….usikker på om det er en hane jeg ser, mine tanker gikk mer til en påfugl.
      Det blomsterbildet var utrolig flott. Forelsket meg i det ♥
      Og dråper ja, jeg følger også henne med dråpene. Kjekt å se så mange flotte dråper. Dine dråper var også nydelige ♥
      Klem ♥

    2. Digger både naustrekka, hanen og dråper…… perfekte motiver! Koselig å gå rundt å tenke på bloggvenner – både Randi og Toini er koselige damer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg