utetid

Turvennen Leia er sårt savnet på disse turene – men jeg elsker å være ute i naturen, så det går seg til
I dag gjekk jeg ROTARYSTIEN på Hareid 🙂

Friluftsliv!

Være i bevegelse – raskt eller sakte tempo – stoppe opp og studere – fotografere  – og ja… bare være i nuet  – det er trening!

Plukke en bukett!
Det er fortsatt vakre blomster  å se 🙂

Mmmm   –   Bringebæren begynner bli moden!

 

Vandre elvelangs…

Naturen lager seg til

 

Den langsomme tiden….

 

 

En sopp som smiler…

 

 

Flere etasjer med sopp!

 

Forglemmegei

De er så vakre disse her  🙂

God fredag og god helg!

6 kommentarer
    1. SĂĄ mange nydelige bilder – de av forglemmegei er jo helt supre! Skjønner godt at du savner turvennen din! Tungt…. gode varme klemmer <3

    2. Nyyyyyydelige bilder. Jeg nøt.
      Skjønner dette med å gå tur uten sin venn. Da min boff forsvant var jeg ikke så flink som deg, mista litt gnisten med å komme meg på tur. Men det er viktig å komme seg ut. Og den serien med bilder fikk meg til å få lyst til å ta meg en tur med fotoapparatet. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg