utetid og opplevelser..

 

🐾

 

Mandag er her
Ny veke og nye muligheiter
Juhuuuu!

Ut på tur for hund og menneske
Og vi vandrar opp bak huset, og siktar oss inn mot Kiberget, som du ser i siktet i bildet over her. Den ranke fjellryggen
Eg vil gå så langt det lar seg gjære, før kroppen seier ifrå med høg røyst – og returen må være innan for rekkevidde.

Og fant vel raskt ut at Kiberget får vente til ein annan gong
Lengre kom vi ikkje, men langt nok
Utetid er det viktigaste – og det er vakkert lys, opplett, men vindfullt i øyeblikket

Til høgre i bildet over, ligger Kiberget – og langt til venstre, ligger Mosvarden
Herlige fjellturer eg gleder meg til å gå igjen
Berre kroppen blir betre
Og det blir den nok, sakte men sikkert, etter kvart

 


I bildet over her, ser du ned mot der eg bur
Du ser turvegen til høgre, og i skogholtet der, og forbi, tråkker eg mine sko

Vi går ein annan sti i retur, ned fjellsida

Veldig vått noen steder, is og snø andre steder og bart resten ☺️

 

 

 

 

En fin tur for oss

 

Tusen takk for at du var innom
Stå deg vel resten av denne flotte mandagen 😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg