utfordring…

Bloggeren UTIFRILUFT
har mottat en utfordring eller såkalt “kjedebrev”..
Jeg kaller det heller en utfordring
– og her er mine svar :

 

 

UTE ELLER INNE? 
Begge deler, men trives veldig godt ute – uansett vær 😀

 

VARMT ELLER KALDT? 

Jeg liker begge deler.
Trives best når det ikke er FOR varmt rett og slett…
Så vinteren er ikke å forakte 😀

 

NATT ELLER DAG? 
Jeg er et dag-menneske.
Trives best å komme meg opp og hoppe – ut og oppleve eller være inne og gjøre

 

GJEST ELLER VERT?
Liker å være vert helt klart, men takker ikke nei til å være gjest heller 😀

 

HUS ELLER LEILIGHET? 
Kunne godt tenkt meg leilighet…. eller et hus på ei flate 😀

 

SJØ ELLER FJELL? 
Åh ja jeg liker jo begge deler – men foretrekker fjell 😀

 

HØYT ELLER LAVT? 
Høydeskrekken skriker ut når jeg klatrer i en stie.. men liker å klatre opp på en høy fjelltopp 🙂
Trives også lav – det er mye som skjer der også !

 

Om du vil ta utfordringen – kopierer du spørsmåla og lager et innlegg 🙂

 

 

#utfordring #kjedebrev #høytellerlavt #bloggere #spørsmålogsvar

14 kommentarer

Siste innlegg