vakkert i Herøy

HERØY HAVLAND

 

Ein ny dag, torsdag, helligdag og turdag. Turdag iallefall for hund og menneske.
Og vi tek turen til Heid og Hornseten.

Satsar på å nå toppen mellom bygene…….sjøl om det ikkje er så nøye om vi møter regn.

Det er ikkje mange pluss-gradane ute, men…… stillongs i slutten på mai har vel vore brukt før…

Det er iallefall flott ute – og lyset er fantastisk.

Regnet kom – ikkje så voldsomt – mens vi var på Hornseten.

Men det gjorde som sagt ingenting – berre å drage hetta over haudet.

Og det letta like fort…………..


I dag gjekk eg motsatt av det eg brukar. Så no er det NED monsterbakken 🙂

Men fyrst forbi gapahuken og slikt

Og eg ser motiv over alt 😀

Pluss at hunden har blitt reine fotomodellen!

Sjølv om akkurat DET ikkje var noko nyhende for dagen akkurat 🙂

Leia stiller stadig opp for fotografen – og forstår godt kva ho skal gjere – som regel 😀

Når ein går NED monsterbakken – ja då får ein gå OPP ein annan bakke – og det blei oppe ved Borga, på tilbakevegen.

 

Og den er jammen meg like bratt den som monsterbakken !


Ein fĂĽr iallefall opp pulsen om ein vil!
SUPERHERLEG RETT OG SLETT!

 

Og sjå her då……..


Det mü vel vÌre sopp pü  desse blada?
Uff…. syntes plutselig ikkje det var så morsomt – sjølv om eg fyrst syntes det var så artig farge.

God trim vart det iallefall!

 

 

Og har såtte og tenkt på kva den heite dinne helligdagen, utan å slå det opp, men kjem berre på det eg veit monge kallar den; “himmelspretten”  –
men ĂŚrligtalt sĂĽ veit no eg kva dagen heiter nĂĽr eg fĂĽr tenkt meg om;
“kristi himelfartsdag”
men det sat longt inne ĂĽ kome pĂĽ det akkurat no.
Helligdag eller ikkje….. monge er på jobb uansett.
Fekk telefon fra yngste som bur i Oslo, og han hadde iallefall ikkje fri, og ikkje hadde kjæresten hans det heller……..
Nei, søndag for monge, men üpne butikka og eigentleg alt som vanleg, nesten.

 

Ja, ditte vart ein heil digresjon det, i forhold til turen – men slik er det 🙂

 

 

Det vart iallefall ein start pĂĽ #titusenskritt ein torsdag formiddag.

#torsdag #helligdag #utetid #fitbit #mestring #digresjon

2 kommentarer
    1. Hei pĂĽ deg og din flotte ledsager 😀 Utrolig flotte og spennende bilder du tryller frem fra hver sving 🙂 Den fotomodellen du har i bĂĽnd burde jaggu lĂŚrt seg ĂĽ hĂĽndtere kamera, sĂĽ kunne dere ha delt pĂĽ knipsing og posering 😀 En herlig avslutning. SĂĽnne smĂĽsamtaler er bare artig ĂĽ lese 😀 Ha en vakker sprett.. ehh.. ‘fart’ var det. Men hold føtter’n pĂĽ jorda 🙂 Titter kjapt innom og ser hva jeg har gĂĽtt glipp av i noen latsabb dager borte fra bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg