valg

 

Eg prĂžvar Ă„ fylgje meg sjĂžlv
Men det gÄr ikkje
Eg er sÄ lett Ä lede
SÄ lett Ä sÄ tvil om valg
SÄ lett Ä bli pÄvirka

Eg prĂžvar Ă„ bestemme sjĂžlv
Men spÞr alltid om rÄd
SĂ„ blir valga mange og vanskelige
Kvifor klarar eg ikkje stÄ for mine valg

Men eg gjer det, stÄr for mine valg
Seier det som det er, sÄ er det ogsÄ gale
Det er gale uansett kva veg nasa snur
Ingen blir fornĂžgde

Å stĂ„ for egne valg
StÄ stÞtt
VĂŠre bestemt
Det kostar sÄ mykje meir
Virkelig?

Er det dÄ lurt Ä spÞrje til rÄds
Eller berre hoppe i det og stÄ av stormen som mÄtte kome
Satse alt pÄ eiga meining
Det stilnar til slutt

Det er ikkje alt ein treng rÄd med
DĂ„ er det greit Ă„ bestemme sjĂžlv
Men det er ikkje sÄ enkelt, nokon sa noko
Klarar ikkje velge, men gjorde det til slutt

Eg prĂžvar Ă„ fylgje meg sjĂžlv
Tonkane og valga, eit samansurium til tider
Men nÄr ein verkeleg vil noko, mÄ ein prÞve Ä gÄ for det
Velge sjĂžlv!

 

Mette Josteinsdatter kvalsvik

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. KjĂŠre Mette,

      Det skal styrke til for Ä stÄ stÞtt helt alene. Det skal enda mer styrke til Ä vÊre Äpen om sin usikkerhet og Ä ta imot rÄd.

      For rÄd som faller pÄ stengrunn og som ikke blir fulgt, kan raskt bli til spydspisser som stikker deg. De kan bli til: « Hva var det jeg sa?, Hvorfor hÞrte du ikke pÄ mitt rÄd?»

      Man har ingen forpliktelser til Ä fÞlge rÄd. Kanskje det er viktig Ä si noe om det, og kanskje ogsÄ vise det. Man har tross alt det fulle og hele ansvaret for sine egne handlinger.

      1. Tusen takk for gode ord đŸŒŒđŸ§Ą Fint Ă„ nĂ„ frem med orda ❀
        Lag deg fine dager videre đŸŒŒđŸŒ»

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg