“vel frem” – reklamefilm fra NAF

NĂ„r hjemstedet er med i en reklamefilm.

Det tok litt tid fÞr jeg var sikker pÄ at det var i Mulevika at reklamefilmen:

“Vel frem”

avsluttet turen sin 🙂

 

Men i slutten pĂ„ reklamefilmen ser vi litt av “vĂ„rfjĂžset” som stĂ„r til venstre nĂ„r du kommer ned bakken mot snu/parkeringsplassen, og utsikt mot SvinĂžya og bĂ„let som er tent ned i steinane mot Mulevika.

 

Og etter tips fra andre ser vi ogsĂ„ nĂ„r de kjĂžrer gjennom #FosnavĂ„g – det gule murbygget pĂ„ hĂžyre side er en frisĂžrsalong i FosnavĂ„g 🙂

Turen startet pÄ #Strynefjellet.

 

Jeg syns faktisk de burde nevne bĂ„de FOsnavĂ„g og Kvalsvik og selvĂžlgelig Mulevika – i denne reklamesnutten, og ikke bare Ulsteinvik







 

Men artig da!

 

SĂ„ det er bare Ă„ klikke pĂ„ filmen under og se 😀

 

 

 

 

 

 

#littavhvert #youtube #reklamefilm #mulevika #kvalsvik #bygda #NAF #mulevikaiNAFreklame  #velfrem #reklamefilmfraNAF #mulevikvegen

8 kommentarer
    1. Helt enig med deg, det burde nevnes hvor det er … en fantastisk plass ser det ut som pĂ„ alle bildene dine. Jeg har utrolig lyst til Ă„ opp der en gang. Burde visst hatt bobil noen Ă„r, for jeg har sĂ„ lyst til Ă„ se sĂ„ mye mer av dette landet vĂ„rt enn jeg har sett til nĂ„. FĂ„r vente til mannen er pensjonist, men det er jo en god stund til. Han er jo bare 54 …

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg