venninner

HVOR NÆRME MAN BOR
SPILLER INGEN ROLLE…..

Jeg tok ikke ferge – men tok dette bildet mens jeg ventet på hurtigbåten 🙂

I dag var jeg en tur til Ålesund på besøk.
Min venninne helt fra barneåra bor nemlig der.
Og tror du vi ser hverandre ofte??
Nix!!!
Et par ganger i året er MAX liksom……

Men nå ser vi hverandre iallefall TO ganger dette året pga datteren hennes skal konfirmere seg i oktober og jeg er fadder og invitert 😀

Her er dagen vår:

 

Vi rusler rundt i

 

Og er innom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nydelig og varm dag og padling ser så herlig ut…..

 

Så var vi innom en nyetablert restaurant:
5
MINUTI

Mmmmmm god mat og de hadde de herligste kakene i disken, men køa blei for lang og vi ruslet litt rundt i byen igjen og gjekk inn på en annen restaurant for kaffe og noko attåt 🙂

 

En fin dag for besøk og den gode praten 🙂

 

 

 

 

 

#Venninner #barndomsvenninner #fredag #ålesund #molovegen

10 kommentarer

Siste innlegg