HVOR NÆRME MAN BOR
SPILLER INGEN ROLLE…..
Jeg tok ikke ferge – men tok dette bildet mens jeg ventet på hurtigbåten 🙂
I dag var jeg en tur til Ålesund på besøk.
Min venninne helt fra barneåra bor nemlig der.
Og tror du vi ser hverandre ofte??
Nix!!!
Et par ganger i året er MAX liksom……
Men nå ser vi hverandre iallefall TO ganger dette året pga datteren hennes skal konfirmere seg i oktober og jeg er fadder og invitert 😀
Her er dagen vår:
Vi rusler rundt i
Og er innom
Nydelig og varm dag og padling ser så herlig ut…..
Så var vi innom en nyetablert restaurant:
5
MINUTI
Mmmmmm god mat og de hadde de herligste kakene i disken, men køa blei for lang og vi ruslet litt rundt i byen igjen og gjekk inn på en annen restaurant for kaffe og noko attåt 🙂
En fin dag for besøk og den gode praten 🙂
#Venninner #barndomsvenninner #fredag #ålesund #molovegen

















Koselig med tur til venninnen din 🙂 Jeg har også en sånn, som jeg ser en gang, eller to i året 🙂 Koselig <3
Ja det er koselig <3
Så flink du er med venninner 🙂 Dette er du god på som så mye annet! Klem og fin kveld og God helg!
Tusen takk for slike gode ord, Solveig <3 Jeg føler det er viktig å bevare vennskap – og barndomsvenninner forsvinner sjeldent…. vi er født i desember med 1 dag mellom oss – har helt forskjellige liv – men plukker opp tråden like fort hver gang vi møtes <3 God helg!
en koslig dag dette ja :=) kjekt å ha ei venninne over så mange år :=)
Ja vi har kjent hverandre siden barnetrinnet 🙂
Så koselig da. Artig dag for dere to i ett flott sted😊
Ja det er viktig å holde kontakten med venninner <3
Herlig tur og flott opplevelse 😀 Flott å få det til i disse tider 🙂
Ja dette er ren medisin når vi får det til <3