venninner

HVOR NÆRME MAN BOR
SPILLER INGEN ROLLE
..

Jeg tok ikke ferge – men tok dette bildet mens jeg ventet pĂ„ hurtigbĂ„ten 🙂

I dag var jeg en tur til Ålesund pĂ„ besĂžk.
Min venninne helt fra barneÄra bor nemlig der.
Og tror du vi ser hverandre ofte??
Nix!!!
Et par ganger i Ă„ret er MAX liksom



Men nĂ„ ser vi hverandre iallefall TO ganger dette Ă„ret pga datteren hennes skal konfirmere seg i oktober og jeg er fadder og invitert 😀

Her er dagen vÄr:

 

Vi rusler rundt i

 

Og er innom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nydelig og varm dag og padling ser sÄ herlig ut
..

 

SĂ„ var vi innom en nyetablert restaurant:
5
MINUTI

Mmmmmm god mat og de hadde de herligste kakene i disken, men kĂža blei for lang og vi ruslet litt rundt i byen igjen og gjekk inn pĂ„ en annen restaurant for kaffe og noko attĂ„t 🙂

 

En fin dag for besþk og den gode praten 🙂

 

 

 

 

 

#Venninner #barndomsvenninner #fredag #Ă„lesund #molovegen

10 kommentarer
      1. Tusen takk for slike gode ord, Solveig <3 Jeg fĂžler det er viktig Ă„ bevare vennskap – og barndomsvenninner forsvinner sjeldent…. vi er fĂždt i desember med 1 dag mellom oss – har helt forskjellige liv – men plukker opp trĂ„den like fort hver gang vi mĂžtes <3 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg