ventetid…

NH COLLECTION
hotellet – hotell-livet

Ventetid kan være så mye…
Og denne ventetiden er hotell-ventetid 😊

C er på jobb – og uken blei ikke som han tenkte – og jeg klarer meg selv 😅
Men det blir jo litt slik tid der man er på hotellrommet alene da..
Når man har trasket til hoftene skriker og hodet er fullt av inntrykk og nakken stivner osv…
Det er ikke så mye som skal til, for min del… men tåler det jo…

Ventetid…
Da må man gjøre ting mellom slagene
Jeg er ikke noen verdens-shopper – så når den delen er ferdig… kanskje en time på shoppingsenter og skuldrene er over ørene….  innom Starbucks for god kaffe – en god baguett og en muffins og en smilende kake,,,, Da har jeg lageret for noen timer stillhet.
Eller stillhet…  BBC world news er eneste kanal som ikke er dubbet – så den står på.

Har med bok og strikketøy… men i går blei det aktiviteter som trening og mye gåing.
Trening?
Joda..  bittelitt styrketrening går.
En stol hjelper å ta armhevinger – muskler foran og bak på armer – tungt men nødvendig – og planke kan man ta over alt… og litt meditasjon

Venteid

Jeg er veldig heldig føler jeg  – som får være med C på denne turen 🤩💜

Jeg nyter julemarkedet og hotell-livet og alt nytt av inntrykk.  Møte nye mennesker og noen kommer man i samtale med – noen ser du er interessert i noe – og kommer bort og forteller historie om bygningen jeg beundrer… jeg har det helt topp!  Bare jeg har kaffe innen rekkevidde 😆🙈😁

Må ha kaffe! Og da er Starbucks rett rundt hjørnet hele dagen.

Ventetid… i dag vet jeg at C ikke kommer før 18.30 ish… i går en time senere….

Jeg har det helt topp!

Ny dag og nye muligheter i Dresden 🎄

Grønn vest – falt pladask for den i går 🩷

Onsdag er her – ventetid og oppdagelsestid

stå deg vel💜

Nå går jeg ut i dagen – og etter hvert blir det venting for å få kjæresten hjem fra jobb. Hjem til det midlertidige hjemmet – hotellrommet

12 kommentarer

Siste innlegg