ventetida… 15

ADVENTSKALENDER
2021

15 DESEMBER

 

 

 

LUKE NR 15

Min ransel er lastet med minner

 

 

Jeg er like opptatt av hus og fjell og ørn i dag som da jeg var liten 🙂

 

Og Sølvpilen med månestråle var stor favoritt 🙂
Leken ute med indianer og cowboy var alltid spennende.

Her er noen tatt til fange… er det Sølvpilen eller kanskje flotte Månestråle, som sitter på hesten?

 

 

 

GOD ADVENTSTID!

 

 

 

#minranselerlastetmed #minner #adventskalender #ventetida #lukenr15 #desember #advent

8 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Og jeg har mimret og frydet meg med dette årets adventskalender 🙂 Herlige minner og at jeg har laget disse tingene 🙂

    1. Herlige tegninger! Og så med ørn da….. jeg tegna bare fjell, sol, vann og hus, jeg – hadde vel knapt hørt om ørn, hihi…..! Kul indianer-tegning! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg