ventetida…21

ADVENTSKALENDER
2021

 

21 DESEMBER

 

 

LUKE NR 21

Min ransel er lastet med minner

 

 

 

“denne regla skal alle fiskene kunne”

HERLIG!

“nei eg har ete, er doven og lat..”

 

Kanskje håpa jeg den gang at ingen fisk skulle fanges?!

 

 

REGLE

“Kom nå fisken
så skal du få mat”
Nei, eg har ete,
er doven og lat
Eg vil ikkje liggja
og glo på eit fat,
blant dumme poteter
sitron og salat!

 

GOD ADVENTSTID!

 

 

 

#lukenr21 #adventskalender #minranselerlastetmed #minner #ventetida #desember #godadventstid #regleomfiskene #fiskeregle #dummepoteter

8 kommentarer
      1. Nei den hadde jeg jo glemt… men jeg husket at det var en smart regle på den tiden – og at fisken burde få LEVE! 😀 Gode minner 😀

    1. Den hadde jeg nesten glemt. Artig med regler. jeg måtte lete fram en fra hodet i dag da lille tantebestemorungen min var her. “Det kommer en rev, likkende, lakkende, oppover bakken, og kiler vesla i nakken!” 🙂 Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg