vi er jo jenter…

JEPSIPEPSI!

 

 

Festet meg ved et svar fra Margrethe i bloggen UTIFRILUFT  – der hun skrev; VI ER JO JENTER!
I et svar til meg.

 

Jepsipepsi – vi er jenter!

Og frodith har dette med FREDAGSKJOLE.

 

FRUENSVILJE var ogsĂĽ med

Og ZOETICWORLD

Og mange flere var med 🙂

 

Jeg går i kjole og skjørt ut i eningen – men tror du det klaffer med en fredag da??

 

NIX!

 

Sü, da tar jeg det pü en lørdag.

LØRDAGSKJOLE – VI ER JO JENTER!

 

Jepsipepsi!

Så da blei det kjolelørdag på meg – og så får jeg prøve å få inn i hodet dette med kjolefredag til neste gang 🙂
Ja, for jeg går jo MYE i kjole og skjørt, treffer bare ikke når FRODITH lager oppfordring/utfordring 😀

 

Og sĂĽ tok jeg liksĂĽgodt pĂĽ fjellsko og tok med hund og kjole ut i vĂĽr natur!

 

 

GOD LØRDAG DER UTE!

 

 

#lørdagskjole #vierjojenter #bloggere #blogg #littavhert #lørdag #kjoleogfjellsko

8 kommentarer
    1. Og for en FLOTT kjole 🙂 Spiller ingen rolle om det ikke er fredag. Men for MEG så er det en helt naturlig dag, jeg gleder meg jo alltid til den dagen, og det HØRER med, er blitt en vane 😀 Men lørdag fortjener også kjole <3 Klemmer <3

    2. utrolig fin kjole da,ja du gür ofte i kjole det har jeg sett ,jeg bruker det mest om sommeren ,men skal se om jeg finner noe som passer litt bedre en kjølig høstdag ogsü :=) er litt frostpinn eg hvet du

    3. Fine bilder som alltid☺.
      Jeg hadde ogsü pü meg kjole büde fredag og lørdag, men fikk ikke tatt noe bilde.. Prøver igjen neste fredag☺
      Ha en fortsatt fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg