vi ruller hjemover..

 

God morgen fra Jølster panorama 

Det drypper på taket og blåser…  litt slik ruskevær tidlig morgen i Jølster.

I dag ruller vi hjemover 🚍

🐕🚶‍♂️🚶‍♀️

Tror hunden Leia er glad for det, selv om hun har tatt det veldig bra denne turen 😊

Ei fantastisk langhelg med C og hunden Leia går mot slutten ☺️

Men først frokost og kjøreturen med dens opplevelser,  det gjenstår ☺️

 😊

Mot Byrkjelo traff vi denne gjengen

 

Og over Utvikfjellet [600 moh] er det pluss 3 grader denne maidagen 🙊

 

Nordfjord

 

Utvik

 

Innvik

 

Olden

Og bensinprisen bikka 27 kroner 🙈🙉🙊 Det er bra gale 😱

 

Loen

Lite utsikt i dag fra Hoven 🤔

Lavt skydekke….

 

 

Stryn

 

Hornindal/Grodås

 

Alle tunnelane

 

Volda

 

❤  heime  ❤

Tusen takk til deg som har fulgt oss på tur i langhelga – til deg som bare er innom en sving,  deg som er innom og leser og til deg som også legger igjen spor 🤩

Og til alle som følger hver eneste dag 🌹

Det er en glede å dele mine og våres opplevelser, tanker og bilder 😊

 

🌹 STÅ DEG VEL 🌹

 

 

#Bobillivet #virullerhjemover #detregner #godmorgennorge

6 kommentarer
    1. Det er fint om det er grått også, mange fine steder. Jeg har en tante fra Nordfjord, en venninne i Utvik og en tidligere kollega fra Olden. Takk for at du delte og velkommen hjem :).

    2. En våt hjemovertur for dere – men så mange flotte bilder! Tusen takk for at jeg fikk være med dere på turen – det blei på den måten en dobbel bobiltur for meg! God klem <3

    3. Så koselig å følge med! En stund siden jeg var i de områdene nå, men vi kommer igjen. Jeg hadde slekta mi i Jølster før. Nå har jeg ingen igjen der. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg