vil ikkje…

 

 

Eg vil ikkje at det skal gleppe mellom fingrane
Eg vil ikkje
Men kva eg vil er ein ting…
Det er ikkje alt ein rĂĄr over
Og av og til skjer det som skjer,
og som ein ikkje var forberedt pĂĄ,
som kom som lyn frĂĄ klar himmel
Eg vil ikkje, men mĂĄ stĂĄ i det
Kjempe til siste hjertebank
Og etterpå….
NĂĄr alt er stilt
DĂĄ kjem sorgen

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
september 2023

 

(mange av mine dikt er tanker og ord fra andre enn meg selv – og observasjon og inspirasjon fra andre)


#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg