skodde

ONSDAG

Og det er skodde og regn ute.

Men, etter en dag med trening (spinning og styrke) – og kafĂš-besĂžk, sĂ„ ville jeg gĂ„ rundt bygda og innom moderen en tur.

 


Det vokser vilt rundt meg og hagen




Ikke alt er under kontroll – men det kommer seg vel litt fra Ă„r til Ă„r 😀
Mye Ă„ holde styr pĂ„ bĂ„de inne og ute nĂ„r man har hus og hage 🙂
Og Mr Sniff er ivrig og vil heldst gĂ„ i veien hele tiden 🙂


Han sniker seg foran kamera nĂ„r jeg prĂžver fokusere pĂ„ rosene 🙂
Her er jeg, liksom!!!!
Se sÄ fiiiiiin jeg er <3


Hheheheheh   jaja
SÄ mÄ han vÊre igjen ved huset.
Han er ikke noe til Ă„ fĂžlge etter meg.
Han er for pysete til det.
Han er hjemme og passer inngangspartiet.
Men han er for godtroende – sĂ„ Mr Sniff er ikke noe til “vakthund”.


Skodda ligger langt ned i fjellet.
Og det regner.
Hestene beiter pÄ jordet.
Opp gjennom steingarden presser det seg frem grþnne vekster 🙂


Det er koselig Ä stÄ under disse store trÊrne nÄr det regner.
De tar av litt for regnet.


En sniel som kjemper seg over veien.

Disse er flotte en god stund utover sensommeren.
Disse stĂ„r sĂ„ fint ved veien ned mot huset til moderen 🙂


Her er jeg nede hos moderen – og her blomstrer det i haugevis.
Hun der glad i blomster sÄ om vÄren og sommeren planter hun ut masse.
Men det blomstrer rundt om i hagen ogsÄ. 
Masse rosentrĂŠr og andre vokster.

Hun har ogsÄ plommer og epler og moreller.


SĂ„ rusler jeg hjemover.
Dette er et yndet motiv Ă„ret rundt.
Tenk sÄ heldig jeg er som kan gÄ langs fjÞra og kjenne sjÞlukten <3

 

Det er godt Ă„ ha det slik.
VÊre sÄ heldig Ä kunne gÄ ut og nyte naturen om det er regn eller ikke.

 

Take care!

 

 

 

#onsdag #blogg #etdiktomdagen #dagen #friluftsliv #skodde #regn #sunnmĂžre #fotografering #blomster #skogskatt #sensommer #august

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg