regn

TUR TIL HEID

Jeg liker å gå på Heid tursti.
Og i dag renner det regelrett RETT ned, regnet, og da passer det godt å sette seg i bilen og kjøre 10-15 minutt, parkere og gå på flott tursti med godt underlag.
Det er noe med det å slippe å gå på asfalt, iallefall når det regner.

Men,
hva gjorde jeg den
25.10.16
og

25.10.15

Og om du klikker på datoene, ser du hva som skjedde samme datoer i fjor og året før 🙂

Jeg har litt forskjellig ullundertøy.
Men det jeg egentlig er mest fornøyd med, ja det er 
ULVANG sitt 🙂
Det er mykt og klør ikke og er litt slik fløyelsaktig, synes jeg.


Klar for tur, og Leia ligger bare og venter 🙂


Det regner ja………….


Dette bladet var fullt i vann – men det synes ikke på bildet, ser jeg 🙂


Noen har mistet pannebåndet, så jeg hang det på en grein så kanskje vedkommende savner det og ser det her 🙂


Joda, det er vått å gå, men herlig når man er igang 🙂
Og vi fryser ikke 🙂


Gapahuken med utsikt over Herøy havland.
Nå er det tilrettelagt så de med rullestol også kan komme inn i gapahuken.


Vått ja 🙂


Og våt hund selv om det ikke ser slik ut her 🙂

En herlig tur men i våteste laget hehehe
Godt med alt som er gjort.

UT PÅ TUR ALDRI SUR!

 

 

 

#aktivitet #trim #morgentur #hundenLeia #shetlandsheepdog #regn #ulvangstillongs #ulvanggenser #ulvang #bergans #utetid #utno #utpåturaldrisur #onsdag #trening #heidtursti #salomontursko 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg