havfruer

 

TORSDAG

Og det tikker inn en melding om jeg vil vÊre med til 
Mulevika Ä bade.
Jeg er ikke sen om Ä takke ja, for det var det jeg satt og tenkte pÄ..
om jeg skulle ta turen dit for Ă„ kjĂžle ned litt.

Joda jeg har klaget over varmen og det er bare slik det.
Jeg liker varme men ikke sÄ lange perioder som har vÊrt nÄ.
Kan ikke huske sist det var en dÄrlig dag liksom.
SÄ det mÄ vÊre lenge siden.
Og det vises pÄ vannet i verket her i bygda.
Vannrestriksjoner!
Spare pĂ„ vannet – ikke lov Ă„ vanne hager.

Men, jeg fÄr vanne meg selv i havet fra Mulevika.

Jeg, Susann, Saga og Leia 🙂

Selv om hundene kanskje ikke er like glade i bading  sĂ„ blir det alltids en fin tur 🙂


Hunden Saga


Hunden Leia

Hjem og slappe av med en god bok og salat til midda i dag 🙂


Varmt for bĂ„de hund og menneske 😀
SĂ„nn har det egentlig vĂŠrt i hele mai mĂ„ned og lenge fĂžr det ogsÄ ..
Flott ver.

Og Ärene er sÄ forskjellige.

Året 2015 og 31. mai kan du se her

Året 2016 og 31. mai er her

og

Året 2017 og 31. mai ser du her.

 

 

 

#mulevika #bade #badestrand #hetebĂžlge #badedrakt #shetlandsheepdog #tilbakeblikk #havfruer #fotografering #naturbilder #badingimai #hundogmenneske

19 kommentarer

Siste innlegg