pĂĽ bedringens vei

Lørdag 
og det blir en liten tur ut med hund – i litt regn.

Formen er stigende….
Men jeg kjenner at det ikke er SÅ bra som jeg tror.
Det merker jeg pĂĽ turen ute i dag.

HER 
og

HER
kan du lese gårsdagens innlegg 🙂

Det blei en bitteliten tur for hund og menneske – 
men fin nok til ĂĽ oppdage flotte ting i naturen
før man kommer seg hjem og roer ned kroppen.

Kvalmen vil ikke slippe – og slappheten er der….
Jeg er for raskt optimistisk på å være FRISK har jeg oppdaget 🙂
heheheheh

Ørnen svever over oss og jeg er som alltid for sen med avtrekkeren, fordi jeg blir så forfjamsa når den er NÆRT innpå som den var da den fløy over hodet 🙂

Men bilde blei det da om enn litt for sent…..

SĂĽ var det flotte blomster i veikanten.

Det er høst, men noe farger dagen allikevel.

Magesyke er noe dritt spør du meg……….

HĂĽper pĂĽ stadig bedring her i gĂĽrden og at i morgen er jeg superbra!

GOD LØRDAG TIL DERE DER UTE!

 

 

 

 

 

#lørdag #hobbyfotograf #natur

14 kommentarer

Siste innlegg