helgeutfordringen

Helgeutfordring…: “perfekt lys”!

 

Perfekt lys – det er det bloggeren Margrethe Utifriluft spør etter, denne gangen

Perfekt lys kan være så forskjellig

 

Det perfekte lyset – helt perfekt der du er  – der og da 😀

du leser det i annonse

så er det der folket møtast for tida
i begravelsar
slekt møtar slekt
venner møter venner
familie møtast
så lenge sidan sist
naboar dukkar opp
det burde vore eit møte som ikkje er slik
i sorgen
korleis få det til
møtast utanfor sorgen
før den kjem
det er berre slik
tida går og vi med den
folket treffast, mest i sorgen
slår av ein prat
til vi sjåast igjen
og lovar at no skal det skje noko
det må ikkje bli lenge til neste gong
folket takkar for seg
så skjer det ingenting
det er stille
til neste gong
du leser det i annonse

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
17. april 2026

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

hva skimtes – Ålesund i tåka


En tur til byen, Ålesund – for å gå trappene opp Aksla-fjellet til Fjellstova og forbi

Dagen som så ut til å ha nok sol i seg – blei ikke så solrik allikevel
Tåka fra havet kom rullende inn og tok nesten all utsikt vekk fra turen
Men, turen har vi hatt!



Null utsikt fra toppen!
Da tar vi en kopp kaffe og venter på om skodda vil forsvinne 😀
Og, den gjorde det, sakte men sikkert – så nedturen blei flott den!


Fjellstova til venstre i bildet

 


Vakkert med Brosundet der nede

 

 


Benken for gode klemmer!   hehehe

paint

Tusen bankende hjerter
Et rop om frihet og om fred
Kjærlighet fra hånd til hånd og hjerte til hjerte
Vise omsorg og nestekjærlighet
Send ditt hjertebank videre
En liten due snapper det opp og bærer det med seg over havet
Grenseløs kjærlighet

saknet kom seinare

 

 

Alt du ikkje skal
Du skal ikkje smile
Hysj… du må være stille
Det er ikkje lov å le
Sit rolig på stolen din

Kvifor er alle så alvorlige
Du forstår det ikkje
Det er vondt å sitje så stille, du klatrar opp og ned av stolen mens dei vaksne ser på deg med alvorlige auge
Du har mest lyst å springe rundt, men alle ser alvorlige ut – svartkledde
Nokon tørkar tårer
Du veit at det er noko som har skjedd, men forstår det ikkje heilt
Det er så mykje anna spanande rundt
Du ser på den store nasa, den fine hatten, så mange mennesker, alvorlige
At det var døden som var der, forstod du ikkje
Ikkje eigentleg
Det var så mykje anna oppe i hodet, og sorg var liksom ikkje ein av dei som tok plass
Den store sløyfa i håret tok plass
Den var både fin og litt irriterande
Så var alt over og du kunne springe avstad
Du merka ikkje noko av det, den gongen
Saknet kom seinare

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
april 2026

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

det blomstrer og lager seg til


En tur innom HERØY GARD i går –
på et HJERTEFRED-årsmøte

 

 

En rusletur til spel-plassen – der KONGENS RING går første helga i juli


Speiling

 

Og i dag, onsdag –
er det sommertemperatur og blomster må vannes og slike ting


Epletreet

 

 


Prydbusk Japansk kirsebærtre

 

 


Blodbøk

 

 


Plommetreet

 

 


Rhododendron

 

 


Kusymre

 

 


Rabarbra

 

 


Ripsbærtre

 

 


Pæretre

Vakkert rett og slett!

ord mot ord

 

 

Klarar du halde på ei hemmeligheit?
Jada…
Men klarar du det?
Ikkje sei det til nokon!
Lov meg det
Du seier det vidare til nokon du trur du kan stole på
Du føler deg trygg på det
Heilt til det kjem tilbake til deg, og den du følte deg trygg på, hadde sagt det vidare
Fordi den følte den måtte gjere det
Så sit du der då, med skjegget i postkassa
Du sa du skulle halde tett, men holdt ikkje ord
Ord mot ord
Nåkre sløyfer er til å knyte opp mens andre blir berre floker av og går ikkje å løyse
Som med vennskap
Noko er brått øydelagt
Den du trudde du kunne stole på – viste seg ikkje verdig din tillit, og vise versa
Kven kan stole på kven
Når ord er sagt og ord er lova  ikkje gå vidare, må det holdast slik
Det er ein lærdom for dei aller fleste

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
april 2026

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

tomater og paprika

Nå er det bare å vente på innhøsting!   hehehe
Bare de vokser seg store og får masse tomater og paprika
Spennende!
De har kommet i de krukkene de skal være i – og vokse seg store
Det er fint å plante de om – og få de ut av stua 😀

popper opp

Det er så flotte farger, og de møter deg der i veikanten, ute på tur
Om du ikke ser ned, kanskje du ikke oppdager de heller
Men, de er som et hav ute nå, så det skulle ikke være vanskelig å oppdage våren og sommerens vakre eventyr

 


Hvitveis, engkarse og løvetann

Man får det ikke mer morro enn man gjør det til selv……?


Det er bare så vakkert ute nå!
Vakreste tiden på hele året, sånn egentlig, når alt eksploderer av farger
Selv om høsten er den vakreste, på andre måter
Det er nok øyet som ser

Vakre farger popper opp i hagen også – og for å nyte de litt ekstra, plukkes noe inn som pynt på spisebordet
Et styremøte er god anledning for å pynte litt med vakre farger