bål – gult er kult

 

Det er snart bålforud 🔥

Men jeg rekker i allefall bålkos i dag 😃

 

FLØ

Tusen takk for deg, vakre Flø 🙏

Vi er heldige som har en slik plass å oppsøke 🧍‍♀️

Og når sola klatrer sakte over fjellet, og skinner over hele Flø, da er det bare lekkert

Gult er kult!
Det ER virkelig det 😀
Og min gode venn, bloggeren Utifriluft, hun utfordrer oss i helgen, til å finne noe gult

Og i dag var ikke DET så veldig vanskelig
Hestehoven skinte mot meg!

Havet bruser!
Havet synger!

Jeg klarer ikke se meg mett på båra som kommer rullende og slår inn mot land
Det er så fascinerende
Og roen som er ved havet, den går ikke å forklare 💛


Endatil dette er gult og kult !

 

Og strikkakofta mi “Kvina-kofta” har jo også gult i seg –
men litt mere oker….

Uansett, det har vært en begivenhetsrik dag – timer – på Flø, der havet har slått mot land
Mange surfere var i bølgene i dag
Flott å være ute rett og slett!

God lørdag til deg 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg