BLÅ

 

FRODITHS LILLE JANUAR-MORO

Og nÄ er det ny uke!

 

Dag 8 = BLÅ

đŸ’™đŸ©”đŸ’™

đŸ„¶

 

 

Dagens bidrag mĂ„tte bli eit dikt/tankar om “blĂ„-mandag ” 😅 og eit par BLÅ bilder đŸ“·

 

 

Sukk, sÄ er det pÄan igjen
Det er mandag
Orkar ikkje stÄ opp
MĂ„ ligge Ă„ slappe av
Helga har vore for travel og slitsam og artig,
alt pÄ ein gong,
og det vart alt alt for seint til kĂžys
Seint til sengs og tidleg opp igjen, gÄr ikkje det,
pÄ ein mandag
BlÄmandag!

 

FĂžrste dagen i den nye veka, og veka er alt for lang allereide
Mandagar skulle ikkje vore oppfunne!
Mandager er berre blÄ og elendige!
Drage dyna over haude og lukke auge og Ăžyre
HÄpe pÄ betre start ut pÄ dagen eller til tirsdag morgon
Å ha det alt for kjekt kvelden og natta til mandag er berre ikkje liv laga
DÄ blir mandagen blÄare enn blÄ
Stjernene susar rundt i haude, og eg orkar rett og slett ikkje stÄ opp!

 

~š~š~

BlÄmandagar, fins dei eigentleg?
Den kunne heilt sikkert heitt rosa-mandag eller raude-mandag eller noko anna
Men, den heiter altsÄ blÄ-mandag om ein er i rette humÞret
Og det er lengje sidan eg har opplevd ein skikkelig blÄ-mandag
Det mÄtte vÊre sommaren 1986 dÄ det var karneval ei heil veke i Oslo by
DĂ„ gjekk eg pĂ„ arbeide med glitter og fargar i hĂ„ret – og det vart kommentert pĂ„ ein artig mĂ„te
Eg har ikkje opplevd sÄ mange andre blÄmandagar i mitt liv, og godt er det

 

Mandagar har vore den nye starten pÄ ei ny veke kvar veke i alle Är
Og det fortsetter slik Ă„r etter Ă„r
Mandagar kjem og fer, og vi kan vel eigentlig farge den kva farge vi vil
BlÄ-mandag er eit negativt lada ord?
Kan vĂŠre det i allefall
Den elendige dagen derpÄ
BlÄmandag,
vi stÄr i det!

 

BlÄ blÄ himmel ein mandag morgon
mÄ no berre vÊre lekkert
Med blÄtt hav sÄ langt du ser
Den blÄe himmelen og sola som fargar med gule strÄlar
Det gir liv
BlÄmandag er som Ä fÄ eit blÄtt auge
DÅ er det blĂ„mandag dĂ„
Men eit blÄtt auge vil vi ikkje ha
SÄ lett pÄ tÄ stiltrar vi oss inn i mandagen og fargar den med alle dei fargane vi ynskjer

 

💎💎💎

 

Lag deg ein fin fin mandag
OgsĂ„ hĂ„par eg den ikkje er alt alt for BLÅ

 

9 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Og blĂ„mandager fins ja….. jeg kjenner mange som har hatt det idag…. vannlekkasjer, krĂŠsja med bilen, sklei i dusjen – du aner ikke hva noen av de stakkars klientene mine har opplevd idag, hihi…..! 🙂 klem

    2. Fine, blĂ„ bilder. En, blĂ„, blĂ„ mandag er ogsĂ„ som blues… uten blĂ„tt Ăžye. Gode refleksjoner over blĂ„tt og mandager. Ha en riktig fin tirsdag <3

      1. Tusen takk 🙂 Minnet om denne: Jeg synger meg en blĂ„ blĂ„ salme av Erik Bye dukket opp…. Vi har sunget den i kor-sammenheng 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg