dagene derpĂ„…mimring – rydding og ti timer…

ETTER ARTIGE OG SPENNENDE,
MEN TRAVLE DAGER

Det er godt Ă„ sove etter travle dager 😊
Kroppen sier ifra
Det er slik nÄr man er kroniker
 det gÄr til en viss grense men sÄ stopper det rett og slett

I gÄr kveld klarte jeg ikke holde Þynene Äpne lenger nÄr klokka passerte 19.30
SÄ sliten i kroppen og full av smerte i skulder og arm gjorde sitt til at jeg knallet fÞr hodet landet pÄ pute
Og da er det godt Ä fÄ sove
Men du verden sĂ„ varmt det var gjennom natten!!  đŸ€Ș
Sommernetter!
TI TIMERS SØVN  nesten
 litt vĂ„ke og masse sĂžvn😮

 

🎉🎊

 

I gĂ„r var det opprydning etter 70tallspartyet –
men de som var lenger ut over natta, hadde ryddet mye, sÄ lite var igjen av rusk og rask.
En flott jobb hadde de gjort!
Mest vasking og rydding og fordeling og spising av mat dagen etter
Mye mat igjen!

Her er det kakene som blir forsynt av dagen derpĂ„ 🍰
Koselig Ă„ hjelpes,
og ta en kaffe og mat og prate litt ogsĂ„ – fĂžr resten ryddes bort og lyset slokkes i lokalet.
Familie og venner – det er sĂ„ herlig!
For en lĂžrdagskveld vi hadde!!!

Og sÄ herlige effekter Anita og Tina hadde skaffet!

Wow sier jeg bare!
Og vi i komiteen og de gode hjelperne 🎈  Jepsipepsi sier jeg bare 🏆

 

Og noen bildemimringer – har lĂžyve til Ă„ dele bilder 😃

 

 

Fotoshoot!

Lykkelig

Den flotte jubilanten (min storebror) og Mustangen 🙂


 

Mi flotte mor og mi flotte svigerinne 🙂

 


Familie

SĂ„ mye gĂžy đŸ’™đŸ’šâ€đŸ’›

đŸš¶â€â™€ïžđŸš¶â€â™‚ïž

Men FØR rydding og slikt,
tok jeg og C en tur til BRANDAL bare for Ă„ roe ned – rusle en liten tur pĂ„ svabergene og nyte stillheten der


 


Kan du se ansiktet i sĂžlepytten nermest her?

 


Og ser du nÞye er det et ansikt her ogsÄ

 


Sauen blei litt fĂČr nysgjerrig


 

OgsĂ„ henta jeg hunden Leia pĂ„ kennel – hun har hatt en helg der mens vi har fartet rundt, styret og stellet – kjĂžring frem og tilbake og slikt – i partyhelgen 💃đŸ•ș

 

NĂ„ er det ny uke og nye muligheter 🙏

STÅ DEG VEL INN I DEN NYE SOMMERUKEN

#sĂžndag #svaberg #stillhet #soveititimer #70tallsparty #mimring #restemat #utetid #Brandal

8 kommentarer
      1. Ja dette er gode minner Ă„ ta frem 🙂 Jeg er sliten – veldig sliten kjenner jeg… men det er flere prosesser igang for tiden… det gĂ„r seg til 🙂 Tusen takk! Gode Ăžnsker for dagen din i dag 🙂

    1. SĂ„ herlige bilder fra festen altsĂ„! Dere er skikkelig fine og gjennomfĂžrte! Og – sĂ„ deilig med en stille tur dagen derpĂ„! De bildene oser ro! Klem <3

      1. Det var en tur med ro i sjelen og bitte litt energipĂ„fyll 🙂 Men kjenner pĂ„ en slitenhet jeg ikke har hatt pĂ„ lenge. Mye Ă„ forholde meg til for tiden… Driver Ă„ skal leige ut huset mitt og vasker ned og pakker og omplasserer og flytter ting og tang… og brĂ„tt var det noen som var interessert i Ă„ kjĂžpe det ogsĂ„! Jepsipepsi! kleeeem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg