fire Ă„r

 

NÅR ÅRA BARE GÅR

 

NĂ„r man bare kommer pĂ„ at man har gĂ„tt forbi datoen man startet Ă„ blogge, for lenge siden. Og mĂ„ tenke HVOR lenge man har blogget og hvor mye man har lagt igjen i bloggverden av egne tanker, andres tanker og alvor og skjemt 🙂

Og det er samme dato i juni som det var i mai – altsĂ„ 27.

 

Mitt fĂžrste innlegg er

27. mai 2015

 

 

27. mai 2016

 

 

27. mai 2017

 

 

27. mai 2017

 

 

27. mai 2018

 

 

27. mai 2018
Tilbakeblikk pĂ„ TRE ÅR

 

 

Ærligtalt sĂ„ gĂ„r tiden alt for fort 🙂

Iallefall nĂ„r man ser tilbake pĂ„ slike innlegg – egentlig morsomt Ă„ se hva man har gjort.

Tusen takk for at akkurat DU er innom min blogg og leser!
Det er jo DU som gjþr at jeg vil blogge videre 😀

 

 

 

#fireÄrpÄblogg
#tilbakeblikk
#blogg
#littavhvert

10 kommentarer
    1. Oj! Har du blogget sĂ„ lenge! Jeg har bare blogget siden september i fjor, sĂ„ har ikke hatt Ă„rsjubileum ennĂ„…..Lykke til videre. Alltid fint Ă„ lese bloggen din.

    2. ja tiden gÄr fort,tror jeg nermer meg 10 Är her inne,slettet den fÞrste bloggen og startet opp igjen pÄ denne,tilsammen har det blitt noen Är ja :=) det jeg ser hos deg er att det er varmt,sommer og fint vÊr i mai ,di gÄr pÄ fjellet og viser oss kor vakkert det er det ute i havgapet Är etter Är :=) koslig Ä fÞlge deg

    3. Artig innlegg 😀 ja tida flyr sĂ„ det holder. Vi har jo blogga nesten like lenge 🙂 Sliter litt med Ă„ rekke over alle som har ”samla” seg pĂ„ “Vi i fra bloggblokka”. Men prĂžver Ă„ fĂ„ kommentert pĂ„ alle innlegga 😛

      1. Jeg sliter ogsĂ„ med det, men stresser ikke med det. Tar det litt slik pĂž om pĂž og prĂžver Ă„ ha stukket innom alle i lĂžpet av uka liksom 😀 Noen nĂ„ og noen da 😀

    4. Jeg har blogget i 7 Ă„r i august 🙂 moro at det har blitt sĂ„ mange Ă„r. Og sĂ„ mye fine folk man har mĂžtt 🙂 klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg