forsiktig

 

FYRET VED HIDSNESET

Det var dit turen gjekk i dag
Og et godt valg,
for etter som jeg vandret på steinene der, begynte det å kjennes ubehagelig i høyre ankel
Og fallet fra turen i går – har gjort at jeg kanskje har vridd ankelen (kanskje vrikket)?…. men jeg har lite følelse i den foten, så jeg har ikke merket noe…
Før i dag når jeg begynte bevege meg ulendt – så kom ubehaget
Den er opphovnet rundt ankelkulen ser jeg, når jeg kommer hjem

Jaja
Jeg fikk en veldig fin tur til fyret på Hidsneset uansett
Og så vakre farger
Havet som skaper alle formasjonene i berget
Vakkert!


Øya Skorpa i bakgrunnen 🙂

 

 

Vakker kunst under her


“I can see you…”


Kan det være et øye?
Det er et litt dypt hull og en stein som ligger og beveger seg ved kraftig sjø
Stilig!
Nesten som “dragon-eye” på Uttakleiv 🙂
Jepsipepsi!

 

 

Det er vakkert å rusle her ute i naturens stillhet


En reke?

 

 

Så stille
Bare havet som skvulper mot land..

 


En liten grotte…
Var litt ekkel energi akkurat der…

 


Noen langbente fluer var i myra ved hovedveien
Pytsan!

God fredag til deg!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg