gran canaria

🌞 Tirsdagen 🌞

God morgen 😊
Kvota med kaffe må jeg bare ha for å fungere

En ny dag er I emning  – og jeg føler meg heldig 🙏

 

Sørens “reisemage”……OG ømfintlig mage…. Reagerer på det meste… uten om pommesfrites  liksom 😀

Har du problemer med magen når du er på reis?

Men sånn er det med den saken og må bare gjøre det beste ut av det 😅

 

Det var nydelig helt til rundt 15.30 denne tirsdagen,  da det skyet til.  Godt å hvile kroppen fra sola også 😄

Kvelden siger på og vi vil prøve å gå promenaden inn til Playa del Ingles 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♂️

Og heller ta taxi hjem

Det gjekk fint det!

Flott promenade 👍

Mye mer som skjer i Playa del Ingles  og helt greit å oppsøke og forlate 😄

 

Vi fikk det hittil beste måltid så langt. Peppersaus mmmm og godt stekt biff!

Jeg MÅ ha kjøtt godt stekt 😄

 

Taxi hjem!

🚕

Her i nærheten, rettere sagt på Amadores, er en annen blogger, nemlig Lillasjel 🙂
Vi nyter sol og varme rett og slett!

⛱️

Hendelse her om dagen:

vi satt i 4. etg og slappet av da vi hørte en smell

C kikket ut for verandaen,  og nede mellom to solsenger lå store plastbiter, knust. Det lå et eldre ektepar der, og mannen holdt seg for hjertet.  De store plast-bitene tilhørte bokstaven A i hotellets navn, som står i 9. etg. 🙈

Kan du tenke deg hvor heldige de to var.  Om de store plast-bitene hadde truffet….. Det blåste den dagen….

🏖

Her er link til de herlige dagene vi har på San Agustin Gran Canaria denne våren

🌞🏊😄🚶‍♀️🚶‍♂️🚶‍♀️

 

lørdagen

 

søndagen

 

mandagen

 

 

🌊🌞🏊🏖

12 kommentarer
    1. Oj, du og dere er på tur, så herlig. Nydelig med sol og varme.
      Og for en dramatikk, bokstaver som faller ned…veldig heldig de som ikke ble truffet.
      Kos deg masse <3

    2. Kjedelig med magen – jeg reiser jo ikke sånn, og merker ikke noe når jeg freser rundt med bobilen! Fine bilder – det ser skikkelig deilig ut! Men uff – stakkars, tenk å få en A i hue lissom <3 klemmer

    3. Ser helt nydelig ut der og ikke fritt for at jeg misunner litt…:) Vi (tre søstre) tenkte oss på høstturen vår til gran canaria, men ikke helt bestemt hvor men blir nok i området der tenker jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg