leken… hovmod..

🙈

Den som vil vÊre med pÄ leken mÄ ogsÄ tÄle steken 

💚

Ja i lenken over ligger grunnen til steken, og ogsÄ leken..

Eller

Hovmod stÄr for fall

Kjempestolt av denne turen – og angrer ikkje – mĂ„ berre betale for hovmodet


SĂ„ veit eg det

sjĂžlv om eg kanskje innerst inne visste at eg gjorde noko eg ikkje burde gjere.

Draumen og Ăžnsket om Ă„ gĂ„ der igjen overskygga alarmklokkene 🔔🔕

Ville sĂ„ gjerne og gjorde det đŸ€©

Hadde veldig gode dagar for Ă„ seie det slik- og ville bruke den eine I fjellheimen 🌞

Mestringsfþlelsen 💛🧡💚

SĂ„ kommer steken nĂ„r det gĂ„r utover ryggen og fĂžtene 🙊

FĂžr turen ovenfor,  hadde eg smertestillande innabords, og voltarol forte gel innsmurt i rygg, hofter og nakke. HĂŠlar var plastra der eg har Ă„pne sĂ„r pga psoriasis

I lomma ein ekstra 1gr paracet og voltarol forte gel i sekken 🙃

Og eg tenkte nok litt slik at ei bedþva hofte/fot/korsrygg med injeksjon  -pluss dagens dose, skulle gi god effekt


Paracet blei inntatt halvvegs over fjellet for Ă„ seie det slik 🙃

 

 

NĂ„ siger det pÄ 

SĂ„ kan man seie; du skulle ikkje gjort det


 

 

Dragninga mot toppturar er vanskeleg Ä stenge inne nÄr dei har mÄtta bli lagt bort sÄ lenge.

Eg er stolt over turen!

MĂ„ berre hente meg inn – og det blir nok ikkje flere slike pĂ„ ei stund.  For eit par Ă„r sidan kunne den eine tusenmeterstoppen etter den andre trĂ„kkast to eller tre dager i veka,  nĂ„r vĂŠret tilsa det 😊

NĂ„ er det 2 Ă„r sida sist
og dei smĂ„e skritta med forsiktigheit er kvardagen 🙏

Å takle sorgen og saknet over noko/nokon ein har mista, er vanskeleg, og er lang tids arbeid
Eg balar med det pÄ min mÄte


naturen er mi kyrkje

 

 

Eit skritt av gangen – store, stþrre og mindre fallgruver og léringskurver

Eg prĂžvar i alle fall!
Og gjer sÄ godt eg kan
.

đŸ€žâ€â™€ïž

#densomvilvÊremedpÄleken #MestringsfÞlelsen #minhelse #gjersÄgodtegkan #fallgruver

8 kommentarer
    1. Ja, det skal du ha, du gir deg ikke. Tror de turene du klarer gir deg masse glede jeg. Om du er utslitt og smertene er leie etterpĂ„, sĂ„ har du minnene om en tur i din natur. Jeg hadde en venninne en gang, som svant mer og mer vekk pĂ„ grunn av en lungesykdom. Hun gjorde som deg og folk synes hun burde sitte stille. Men hun var klar over at hennes tid snart var over og hun utfordret seg selv med rafting og turer hun sikkert ikke burde gjort. Men for en glede vi sĂ„ i hennes ansikt nĂ„r hun hadde gjennomfĂžrt et sĂ„nt eventyr. Det var verdt det, sa hun alltid. Klem 🙂

    2. Jeg tenker at det ikke handler om “hovmod” i en slik sammenheng. Da gĂ„r man jo med nesa i vĂŠret og “brisker” seg; kanskje til og med pĂ„ andres bekostning? Dette gjĂžr du jo fordi det betyr sĂ„ mye for deg Ă„ fĂ„ denne opplevelsen, og sĂ„ tar du heller en “baksmell” etterpĂ„.đŸ„°

    3. Tror det er lurt Ă„ gĂ„ pĂ„ sĂ„nne turer som gir deg sĂ„ mye jeg. Du lever jo pĂ„ det, det gir deg mye, selv om smellen kommer. Hvis man bare skal gĂ„ pĂ„ halv fart og vĂŠre lei seg pga det man ikke fĂ„r gjĂžre, ikke sĂ„ bra det heller đŸ€”Kos deg i Ăžyeblikket som gir deg glede du 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg