lørdagen

 

I gĂĽr var en fantastisk dag
Sola som skein fra klar blĂĽ himmel
C som var pĂĽ vei heim fra jobbreise
PĂĽska nermer seg
Snøen smelter
April er her!

En herlig dag!

Tur med hunden Leia bak ved Gamleeidet
Jeg begynner bli lei de samme rundene… Men jeg kommer meg uansett ut på tur – og er vel egentlig ikke sur 😀
Den faste turen hver morgen er viktig for bĂĽde hund og menneske

Det er fortsatt minusgrader pĂĽ natta

 

 

 

Noen har laget engel i snøen

 

Flott utsikt fra benken her

 

 

Min gode og vakre hund
Hun sliter med helsa hun ogsĂĽ
Og hvor veien går – det vet vi ikke…
En dag av gangen er helt sikkert

 

 

 

 

 

 

SĂĽ nytes resten av dagen

Med sol, kaffe, gulrotkake og kjĂŚrestetid

 


14 kommentarer
    1. en deilig dag og sĂĽ herlig med den vinterstua :=)noen ganger kan det vĂŚre kjedelig ĂĽ gĂĽ den samme veien gang pĂĽ gang ,det kjenner jeg ogsĂĽ pĂĽ her hjemme ,men en kommer seg ut og du er flink :=)

    2. Så fine gule tulipaner, som passer perfekt til påskedagene 🐣 Det er deilig med sånne solrike dager som vi har nå, hvor det er fint å gå på tur men også kose seg på balkongen. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    3. Å, så herlige bilder! 😀
      Selv om vi er lei snø, så er det fint nå som det våres, og sola varmer litt 😊
      Kos deg også på den samme turen, det er jo så fint der 🥰

    4. Deilig lørdag med sol, tur og Kos.🤩🌞💛
      Håper Leia blir i fin form. Stoffskifte er ikke bare-bare for hverken mennesker eller dyr. Som menneske vet jeg det.😅
      Ha en nydelig Palmesøndagskveld!🤩

    5. Deilig ĂĽ fĂĽ kjĂŚresten hjem fra jobbreise <3 du har de flotteste turomrĂĽder rundt deg, men jeg skjønner at du gĂĽr lei av ĂĽ gĂĽ pĂĽ de samme stedene! Det gjør jeg ogsĂĽ… sĂĽ jeg gleder meg til snart ĂĽ kunne rulle avgĂĽrde til andre turomrĂĽder… 🙂 klem

    6. Ser veldig koselig ut hos dere. Nyt kjærestetid! 🙂
      Men tenk at selveste Madonna viste seg i isen på bakken, da! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg