når man nærmer seg

PUSSE OPP


Den siste planken ligger til høyre i hjørnet – og blei klikka på plass nå i dag 🙂
Gulvet er ferdig!

Takket være eldstesønn som har kommet ut hit to kvelder på rad og hjulpet meg 🙂
Jeg hadde nok klart å legge selv, men det er godt med en kyndig en som kan regne ut og gjøre det litt på “den rette måten”.
Og vi var ikke ferdige før over midnatt i går kveld – og støvet sitter over alt.

Se her og her og her

og her og her

 

Det er ikke bare bare å pusse opp inne og ute 🙂

Men, når det meste er gjort, ja da er det bare velstand igjen da 🙂

 

Pluss alt støvet som legger seg…………
Og for meg som allergiker merkes det – med slikt støv.
Dette bittelille usynlige nesten, støvet som legger seg over alt.

 

Men men, jeg vasker og styrer og så rotes det til og jeg støvsuger og tørker og det rotes til………
Til en dag er alt ferdig.

 

Og så var gulvet ferdig!

 

 

 

Og etter hvert, når ting har roet seg, skal trappa ned til stua også få laminat på seg.

Jeg har en del til overs og hadde allerede i forkant bestemt meg for å IKKE male trappa, men legge belegg fra stua.

 

 

Så sånn går nå oppussingen sin gang 🙂

Og da er det bare å vente på siste finish fra snekkerne sin side 🙂

Og betale regningen!!!
hehehe

Jeg er glad jeg valgte å pusse opp nå – og at det nærmer seg ferdig med akkurat dette prosjektet 🙂

 

 

 

#pusseopp #pusseopputeoginne #laminat #gulv #vinduer #verandadør #fasade #veggertiloppussing

12 kommentarer
    1. Sååå fint. Ja,man glemmer at det støvet når det begynner å bli klart. Spennende med den trappen opp? Der kan det vel være fint å sitte på et saueskinn, drikke juice og se ut i ditt vaker landskap!Gleder meg med deg 🙂

    2. ja det er godt når ting blir ferdige ,støv blir det men en dag er det borte :=) blir fint dette :=) i går fikk vi omsider tapeten til veggen vi sette opp i stua,så får vi se når det blir lagt på,mannen har et prosjekt i etasjen over hos sin mor også,kanskje hun får førsteprioritet :=)

      1. 😀 !! hehehe ja av og til må moren få førsteprio hihihi Så spennende med oppussingen hos dere da 🙂 Må komme og besøke deg ut på sommeren når det er fint ver tenker jeg 😀

          1. Så bra da, at fruen blir prioritert 😀 hihihi Ja jeg kommer susende en fin sommerdag – når dere er hjemme. Blir mye farting i Norge i år 🙂

    3. Det blir knallbra 😀 Kan levende forestille meg et lettelsens sukk, men samtidig en inderlig glede når du stod opp i morges 😀 Gratulerer, selv om det gjenstår noe småtterier her og der 😀 Og ha en vakker helg 🙂

      1. Tusen takk! Ja nå er det alt støvet og småplukket og opprydning utvendig – fjerne alt rusk og rask – lesse på tilhenger og kjøre bort. Må ha hjelp til det og det tar sin tid 😀 Ha en vakker helg du også! klem

      1. Ja ferdig – nesten – 🙂 Står igjen et baderomsvindu og lister og slikt…. men det værste er gjot….. pluss at vi ikke har fått vekk rusket utendørs…. det må på tilhenger og fraktes bort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg