rød Islender

Rød islender

Strikket på pinne 3,5 og 4

 

Jeg har strikket DENNE   og  DENNE  – så nå har jeg og C hver vår Islender!

En isydd ermer og en med raglan.

🧶🪡🧵

Datter til C ønsket seg en rød islender – så da fant jeg oppskriften over – Drops  – men oppdaget at det var strikk ovenfra og ned og det gadd jeg rett og slett IKKE – og las meg opp og ned i mente på oppskriften og brukte de jeg hadde strikket fra før – og genseren blei sakte til

Jeg avsluttet kanskje for tidlig – for halsen blei ganske vid… så i ren frustrasjon klipte jeg halsen av og tenkte at NÅ var genseren ødelagt og maskene forsvant avgårde


I stillhet hentet jeg inn masker rundt skuldrene…. og søren meg så fikk jeg det til –
og var i gang igjen

Nå manglet de rett farge og nummer på den hvite tråen på butikkene rundt her, så jeg tok sjansen på en annen lignende typ trå – så får det bære eller briste med denne røde islenderen
Den er ferdig!
Kanskje vises ikke fargeforskjellen 😀

Den ser ok ut i allefall 🙏 Og klar for henting til påske 😃

8 kommentarer
    1. Den så jo skikkelig flott ut! Er nok bare du som ser feilene, er jo vanligvis slik det er. Dette minner meg om en genser jeg holdt på med for en tid tilbake. Altså det ble til ingenting tilslutt. Det var så mye feil, ingenting stemte og da Embla til slutt tisset på strikketøyet ( jada min feil som lot det ligge slik at hun lett fikk tak i det) DA innså jeg at slaget var tapt 🤣

    2. Så lekker den blei i rød! Perfekt….! Jeg har såå veldig lyst til å strikke en islender til lillegutt, men jeg vet ikke om den blir brukt, så….. <3 klemmer

      1. Nei det er akkurat det da… om de blir brukt… men fint er det! Du kan strikke islender i tynnere garn – da blir den brukt! klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg