sekund…

 

Bloggeren Kari Engesvik, tar planken!
Ja, for jeg delte min plan om sekunder og planke her om dagen 😀
Man kan jo bli avhengig!
Og jeg tror jeg har blitt det.
Jeg tar planken FØR jeg tar min morgen/formiddagstur
Kan liksom ikke gå ut døren før jeg har planket akkurat nå for tiden, 50 og 55 sekunder
Startet på 40 – og øker 5 sekunder hver gang jeg øker.
Nå ligger jeg på 55 og tenker jeg ligger der noen dager 😀

Så, nå er det er gjort, og det var tungt denne morgenen 😅  Det blei 50 sekunder 🙏
Og  jeg er klar for dagens trim –
en runde ute i vår natur

I går var jeg på RUNDE – og det krevde sitt – så i dag blir det en liten og god runde her i nærområdet 🙂

En vakker regnbue på min vei 🙂
Det føltes tungt også å gå tur i dag… men slik er det.. ingen dag er lik…energien vipper vektskålen enten ene eller andre veien… og av og til står den likt 🙂


Mistet kopp

 


Nye sko! Prøve disse Ecco-skoa med goretex 🙂  Gode på foten er de!

 

 

Stå deg vel inn i fredagen,
første dagen i september og,
inn i helga!

 

13 kommentarer
    1. Du er så flink til å stå på, uansett om det er dager da kroppen protesterer kraftig. Ha en nydelig fredag og start på høsten, som mange av bildene dine viser. 🤗

      1. Tusen takk! En liten tur klarer jeg – og naturen motiverer meg som regel uansett 🙂 Merkelig det, når man først kommer ut og over dørstokken, så er det godt 🙂

    2. Tusen takk for motivasjonen! Du stjal forresten idéen min, for jeg hadde en plan om å skryte i bloggen nå i helga av at jeg tar planken, fordi du har motivert og inspirert meg! 😂 Da får jeg heller skryte litt om jeg klarer å følge opp. 20 sekunder er tøft nok for meg, og jeg har ingen planer om å øke enda. Takk for linking! 😉
      Drøssevis av flotte bilder, og bildet av deg med regnbuen lenger fremme var spesielt kult! 😊

    3. Imponerende for dere som klarer å ta planken 👏😊

      Mannen min fikk en liknende utfordring for noen år siden, men han er svak i kjernemuskulaturen slik at han begynte å få vondt i korsryggen da han kom opp i 15 – 20 sekunder. Finnes en omvendt planke også hvor men ligger på ryggen med beina i 90 grader (bøyde knær), og presser korsryggen ned mot gulvet. Man skal liksom prøve å presse beina fra seg og på en måte å holde igjen. Den kjennes. Fin øvelse for de som sliter med rygg og som ikke kan gjøre den vanlige planken.

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Ingen dager er like når det gjelder hvor mye en orker! Noen er opp, andre ned! Jeg hadde en ned-dag i går, da er alt et ork! Vi er flinke plankeståere – moro å gjennomføre! (jeg er igrunnen ikke så flink når jeg er avgårde med bobilen…. da er det planke-hviletid virker det som)! Fine bilder, Mette! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg