søndagen

Den starter litt slik, stille, i mørket, søndagen
Ute blĂĽser det, og regner sidelengs
Men det er helt ok det…. jeg er inne i varmen

Dagen i dag blir litt slik “travel”  om man kan si det
Men bare fordi jeg har gjort det slik selv
Invitert min og C`s familie til kaffe og kaker i dag
Det er viktig ĂĽ samles, synes jeg
SĂĽ da inviterer jeg
Kanskje blir vi over 20 eller kanskje mindre antall gjester
Vi fĂĽr se

Sü her har det stütt i kakebaking og en kjøpt marsipankake
Vi mĂĽ jo ha kaker!
Og kaffe!

Så er det å planlegge plassering…
Det gĂĽr fint
Langbord og slikt

Men søndagen starter altsü med en stille time for meg selv
Høre pü vinden som suser, og se ut i mørket
Kroppen krangler, men jeg lytter ikke videre til den
Ønsker ikke lytte til den – selv om jeg lytter kanskje til den med ett øre, og blir litt oppgitt, men hva hjelper vel det`?  Ingenting!
For om jeg lytter med begge ørene kan jeg bare gå og legge meg igjen… sånn er det med den saken

Tenk at januar snart er historie

Det blir tid til det man gir dagen tid til, for det meste

Og bading med Ruth-Linda blei det, og tur med C blei det 🙏

 

Kakene in making…og måtte prøvesmake ostekaken for den blei litt mislykket, men med blåbær opp på tenker jeg den sitter som et skudd. Klikk HER for å se hvordan den egentlig skal være.

I øynene der, skal bli sjokoladekake 🎂

Jeg fant oppskrift til mørk tropisk aroma-kake, fra Det søte liv

Dette er kake med nøttebunn, gul krem, frukt og kremfløte på toppen skal bli. Den blir kallet favoritt 🤩

Marsipankake blei kjøpt via Vallaker

Og den lekre gele-kaka som mammaen til C laget 🙏

 Veldig koselig kveld 😃

Stå deg vel ❤️

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg